Inte direkt ny ^^'
Konbanwa, jag har varit här länge nog för att känna att jag borde nog presentera mig ^^
KaiPon var namnet, 19 år. Haft ADHD diagnos i lite drygt 2 år nu, men funderar på om jag kan ha nånting mer utöver/istället för det.
Går fortfarande i gymnasiet, går mitt femte år, varav detta är andra extra året, just för att jag har problem med koncentrationen med mera som gör att jag hamnar efter i skolan.
Väldigt intresserad av Japan i allmänhet, vilket de flesta som stött på mig här på iFokus kanske har räknat ut. ^^'
På fritiden lyssnar jag mycket på musik, musiken är mitt liv helt enkelt. Jag är helt beroende av musiken för att klara mig igenom en vanlig dag då jag måste utanför lägenheten. Jag lyssnar så klart väldigt mycket på japansk musik, då speciellt rock, och favoritbanden just nu är Alice Nine, the GazettE, SuG, Gackt (som jag träffat och fått en kram av <3), Miyavi och många fler.
Sedan skriver jag också mycket, speciellt fanfics. Läser fanfics gör jag också.
Jag har även börjat kolla på olika dramor också, oftast japanska då, men vi får se om jag sträcker mig ut och börjar kolla på andra asiatiska dramor också. ^^
Jag är en glad och sprallig tjej som gillar att gå på konserter och konvent när det går. Eller ja, glad och sprallig är jag när man väl lärt känna mig, annars är jag väldigt tystlåten och blyg pga social fobi.
Väldigt mycket en drömmare också, dagdrömmer dagligen och lever lite i min egna värld. Går helst inte ut om jag inte behöver, men ibland är det skönt att bara gå ut och promenera sammtidigt som man lyssnar på musik.
Mina dockor, asiatiska kulledsdockor, Zayu och Pon är nånting jag försöker komma igpng med på riktigt snart, men det kostar pengar jag inte riktigt har.. :/ Men det är på gång :)
Tjaa, det är väll allt jag kan komma på just nu, haha ^^
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/