Test inför körkortet..
Nu ska jag iväg och göra ett nytt IVA-test för att se om jag får ta Körkort, det förra IVA-testet var för dåligt..
Nervöst är bara förnamnet.
Läkaren tyckte annars att jag skulle höja medicineringen, men jag äter en så pass hög dos att jag inte vill göra det. Så klarar jag inte detta blir det nog inget Körkort för mig..
Håll tummarna för mig!
Vi med ADHD behöver inte bara göra ett teoriprov och en uppkörning, vi måste klara ett IVA.test också.
- Redigerat 2020-10-23 10:55 av Niklas
Tur att jag själv tog körkortet innan min diagnos.
Mm, var glad för det.
Gick sådär på testet, vet inte hur utgången blir av det..
Det positiva är att mina ADHD-symptom nu var väldigt låga, men att psykologen trodde att nåt kunde vara fel med min syn vilket påverkade min förmåga att snabbt uppfatta om det kom en etta då jag visst missade ett par.
Jämförde med testet innan jul och detta var mycket bättre i ADHD-symptomen, med då återstod det att jag var dålig på att upfatta ettorna..
Psykologen skulle föra fram resultatet på ett möte på torsdag och läkaren skulle få avgöra utgången av det.. Psykologen trodde att läkaren kanske ville att jag skulle göra nåt åt min syn.
Jag har inga större problem med synen i vardagennär jag har glasögonen på mig, men å andra sidan kanske jag missar saker utan att själv veta om det.
Kanske är mitt brytningsfel som gör att jag är seg i synen eller nåt sånt..
Var på väg att få en panikattack på vägen hem, men denna gång klarade jag av att hantera det ändå.
Jag hatar att ha ADHD.
Usch låter inte allt för skoj :(
Glad att jag tog mitt innan jag med, undrar om man måste göra sånt för att ta BE eller är det bara vid B kort?