Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettmedlemspresentationer
Läst 1398 ggr
IzzyR0xx
0

Ny bokstavsbrud här

Hellu har tråkigt såhär mitt i natten så tänkte att jag kan presentera mig här för att träffa andra i liknande situation som mig. Är snart 23 år gammal och kommer från Norrbotten men bor nu i skara och känner inte någon. Jag har Aspergers syndrom och ADHD. Har först nu börjat försöka få extra stöd från myndigheter då jag tidigare försökt vara "normal" men då det inte funkat behöver jag hjälp.. Har länge varit utanför i skolan och när jag fått jobb så har jag snabbt blivit uppsagd pga sociala svårigheter och sjukfrånvaro då jag lätt får ångest av all press.. Anyway jag är nyinflyttad här i skara och skulle åtminstone vara kul att utbyta tankar med andra på internet eller irl.. Hade varit skönt att gå på konvent, träna eller se film/spela tvspel med någon. Jag har 3 katter och 1 iller, tycker om anime och manga (favoriterna är One piece, fairy tail, naruto och beelzebub.), mytologi och andra fantasyvarelser, tvspel, Disney filmer och massa mer.. Vet inte vad mer man ska skriva.. Förutom att gratulera den som orkat läsa såhär långt och kanske kommentera. :)

[Tassy]
0
IzzyR0xx
0

Är dom bra då? Har dom ofta möten? :) orkar inte kolla in sidorna nu då jag använder mobilen..