så förbannat lack
I en hel månad nu har boendestödet inte fungerat som det ska. De säger en dag att en viss person ska komma men sen visar det sig att det är någon annan som kommer än den dem sa från början. Det är noll kommunikation mellan min kontaktperson och dem, jag får spela mellanhand med information.
Boendestödet är tillsagda att avbryta mig i saker när de vill att jag ska göra annat men inte fan gör dem det. Kan dra ett exempel.
Jag hade en från boendestödet här en gång från 12.00 till 17.00 på den tiden ska dem låta mig sysselsätta mig med mitt intresse men också hjälpa mig laga mat. Jag satt och spela tv spel som vanligt och personen visste att i det måste den avbryta mig annars sitter jag hela dagen, tror ni den gjorde det? i helvete heller. När klockan blir 17.00 sitter jag fortfarande där och personen reser sig och säger nu måste jag gå, vid dörren sa den bara "du behövde väll ingen hjälp med middagen" sen gick den.
Den dagen fick jag ingen mat i mig (nej jag kan inte laga mat själv).
Jag får göra precis allt.
Nu ska en annan service sättas in på mig men det har sagts om det i två månader nu utan att varken boendestödet eller min kontaktperson kontaktat dem.
Och detta är bara en bråkdel av allt som inte fungerar.
Jag är så jävla #¤"%%&=## !!!!
Stressad till max och har så mycket i huvudet att hålla reda på, saker de ska hålla reda på och göra. Jag orkar inte längre och är så nära på att tippa över gränsen. Skrev just ett mail till boendestödet där jag var rak och det var inte ett trevligt mail.
*suck*
Men vad trist för dig att dom inte hjälper dig med det du behöver ha hjälp med. Ingen skall behöva gå hungrig bara för att dom inte kan ta för sig saker.
Dom borde ha ett schema att följa tycker jag. Dom kanske inte vet riktigt hur det skall vara. Kan berätta att om jag inte haft barn så hade mina dagar varit så att jag sitter framför (bakom) datorn hela dagarna utan att känna hunger. Mina barn behöver mat och dom kommer och säger till när dom är hungriga.
Kan du inte göra upp ett schema med boendetstödjarna och att dom skall följa den så att det inte blir såna missar?

jaaa… det där problemet har inte jag med mitt boendestöd.men samma boendestöd som jag har hade oxå en vännina till mig å hon sa nästan exkat såsom du skrev nu om boendestödet.och det verkar vara vanligt att det ej funkar.
kram
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
#1 Schema finns men det följs aldrig och 9 av 10 gånger har dem inte samma schema på sitt kontor som jag fått via mail från dem. Detta med schema är bara en enda röra.
#3 Usch vad trist att det inte funkar. 

# 3 hoppas det löser sig.. för det ska FUNKA… kram
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
FÖRSÖK ATT STÅ PÅ DIG OM DU ORKAR
LH