Hur aktiv är dena sida??
Undrar för det verkar inte hända nått :)

Faktiskt mycket aktiv. Det här är en av dom sidorna där jag kommer in på morgonen och det alltid har hänt ett antal grejer.
Tycker det alltid händer ngot här
den är nog lagom aktiv.. däremot så tycker jag att det känns som att alla dissar mig eller att inget händer om ingen svarat på ca 2minuter, men det har ju med annat å göra :p
haha #3 lite samma här, skriver man något vill man gärna ha respons inom 30 sec :)
Men ibland känns det som alla är inloggade samtidigt och ibland är det typ bara jag. Men kanske beror på att endel har ett liv :)
Men tycker det är bra liv här annars, klart det kan vara dött ibland men det är väll bara naturligt.
Vi är ju många överaktiva här, så logiskt sett borde sidan vara väldigt aktiv. Men å andra sidan finns det ju endel ADD'are här som rimligtvis borde dra med på aktiviteten. (fniss, fniss)
Hehe..nice att höra :)
är ny medlem här blev det i förigår. Mest för att jag är orolig för min medicin min diagnos ska påverka mig med tanke på att jag är nybliven papa till en dotter på 18 månader.. plus att jag har jagat upp mig på allt jag läst om bieffekter här och där uuush
#4 jo jag tänkte först skriva 10sekunder men kändes så kasst även om det e sant :p så jag skrev 2 min :) tack för du skrev 30s då känns det bättre hehe.
#6: lycka till det går säkert bra :)