Rastlös
Tjo…
Jag har blivit så där hemskt rastlös av mig igen. Tror att det kan vara någon medicin som ger mig rastlöshet eller så har adhd:n blivit tio gånger värre. 
Eller också är det "vårväxeln" som din kropp nu har lagt in? För mig är det så, och mycket markant. Plötsligt en dag - såhärårs - så går mitt ego in i en tusen gånger högre aktivitet än dagen - och halvåret - innan. Bara att utnyttja så gott man kan! 

Hehe så kan man ju också tänka och känna.
Men jag gör så mycket dumheter när jag är rastlös.
Kan vara lätt hänt. Men själv brukar jag ändå i görligaste mån försöka få nåt konstruktivt ut av det hela - även om det ju inte alltid går så där jättebra, det ska gudarna veta.
Men en bra tumregel kan vara att tänka: "vad vill jag innerst inne med den resurs som min extra energi nu kan innebära?" Finner man då ett bra svar, så är man ju verkligen att gratulera…! (i synnerhet som man sen förmår omsätta tanke till handling…) 
#3 som att dra ut i trädgården med sekatör, kratta och kantskärare och rensa i rabatterna :) För att sedan inse att tjälen är ju kvar så dra upp saker är inte ens att tänka på och skära bort gräs går bara där solen legat på för där har det tinat 2-3 centimeter i backen:)
#4 Typ. Var ute en sväng idag och skar busk. Knopparna har kommit långt, så det är egentligen alldeles för sent…