Någon som har bipolär sjukdom?
Jag har innan funderat på om jag har AS och bipolär men läkarna har då sagt att jag itne har det efterosm att jag inte har jättemansiak perjoder.
Men nu troro jag att do har fel och att jag har hypermani och inte vanlig mani. De ska eventuellt utreda AS på mig och jag undrar om någon här inne har Borderline och hur det yttrar sig för er?
Nej jag har inte det, men efter vad jag har hört och läst om Borderline, så har de brukarna väldigt dålig kontakt med sina egon. De lever således i en låtsasvärld, och vill inte ens kännas vid sin "riktiga" existens.
Sådan upplever jag inte alls dig, dragonstar. Men jag känner dig ju gubevars inte IRL, utan endast härifrån sajten. 
Det jag har läst om den är inte alls det. http://angestsjukdomar.ifokus.se/articles/4d714be8b9cb46223305f72f-bipolart-syndrom-del1?articles-1

#2 I artikeln du länkar till kan jag inte se något om Borderline, endast om bipolär
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Just det. Jag tror du förväxlar de två diagnoserna. 
Men bipolär, det kan du kanske vara; det är egentligen ingen märkvärdig diagnos. 
Förlåt nu förväxlar jag ju det… menar ju bipolär. Var för att ja satt och läste om Borderline.. men självklart menar ag bipolär som steven fry tex.