Hund eller katt?
- I förhållande till människa - känner du dig mera som en hund?
- I förhållande till människa - känner du dig mera som en katt?
Du har bara de två alternativen att svara! Vilket väljer du?

känner jag mig mera som en katt
Katt. Underligt nog eftersom jag inte ens tycker om katter, lömska djur..
Hund, utan tvekan! Älskar nya spännande saker, nya människor, nya upplevelser, fart och fläkt - att ligga i en soffa hela dagen är inget för mig, även om det kan förekomma under sjukdoms-tider så är det inget jag gör av egen vilja. Det kan nästan gå över gränsen till slut.

Jag förstår inte frågan
Hur menar du med hur man känner sig i förhållande till människan?
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
katt
#4 Jag menar ungefär såhär:
Du är ju människa. Och kanske identifierar du dig fullt ut med människosläktet? Bra! I så fall: sluta läsa vidare; gå och odla din mänsklighet!
Annars:
Du är ju människa. Men har aldrig i hela ditt liv riktigt känt dig som människa. Stämmer det in på dig?
Om "ja" på nyss ställda fråga,
- I förhållande till människa - känner du dig mera som en hund?
- I förhållande till människa - känner du dig mera som en katt?
Du har bara de två alternativen att svara! Vilket väljer du?

Katt, utan tvekan. Fast när jag är med min sambo så förvandlas jag till en svansviftande, knäpp cirkushund.
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg

#6 Aha, tack för förklaringen 
Då skulle jag nog säga att jag känner mig som en något egensinnig hund.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Katt eller en kaukasisk ovtjarka. Så båda arterna är inräknade med mig :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
KATT utan tvekan!
Jag vill ha en katt, men ena syrran är allergisk och mamma har hund…
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Hmm jag känner mig nog trots allt som människa, om än malplacerad. Men jag kan lätt identifiera mig med katter! Det stämmer mycket bättre in på mig också - gosig och sällskaplig men samtidigt självständig och med oerhörd integritet - blir det för mycket gulligull så drar jag öronen åt mig och biter 
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
Hund, dock kan jag var lite som en katt ibland…Någon bladning kanske? En Kund?
#11 Har läst dom tror jag!
Ha ha Jag är nog oxå en kund.
Tex. Ska de hända något roligt så är jag nu eller med en gång hälst igår. Vänta vad är de. Presic som min hund föstår att vi ska ut i skogen 
Jag äter inte mina vänner. Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.
#14 PRECIS! 
Min hund hade nog snarare AS jämfört med ADHD. Han var lite inne i sin egen värld, hade inte riktigt samma intressen som andra hundar (aldrig lekt med en annan hund, ville bara nosa på dom) och var inte så bra på samspelet med dom.
Han hade ett starkt specialintresse, pinnar. Han vägrade sluta hålla på med sitt intresse och kunde bli aggressiv om man blev tvungen att tvinga honom att sluta.