Är sååå trött...
någon somkänner igen sej i det jag skriver?
jag kan vakna och vara "pigg" men bara efter någon timme är jag sååå trött att jag bara vill lägga mej igen,,, och det spelar absolut ingen roll när jag kliver upp eller när jag lagt mej, hur länge jag sovit etc,,
ca 1 timme efter uppgång är jag astrött.
någon som vet varför? och känner någon igen sej..
jag har ADHD, men förstår inte vad det ska ha med saken att göra..
mvh Linda

*Räcker upp handen*
Jag tror att tröttheten kan till iallafall viss del bero på att vi gör av med en massa energi på "ingenting", vet inte hur jag ska förklara så det låter vettigt…
Men att det går åt en massa energi till att försöka få gjort vardagliga saker så att våran energi sinar snabbare än för en NT. Jag kan tex bli så totalt slut av bara att planera vad som ska göras under dagen att jag tillsut inte ens orkar göra en tiondel av vad som egentligen behövde göras och då är det ändå sådana vardagssaker som att tex gå ut med sopor, dammsuga, aktivera djuren, laga mat, diska, handla, etc… Sånt som andra ser som en självklar sak att man ska orka varje dag eller iallafall flera gånger per vecka.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Jag är likadan. Lägger massor av energi på att vara pigg o sen bara störtar man en stund efter man gått upp..