Saker som retar er just nu
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det kan vara vad som helst.
För mig är det den här låten… den går inte ur skallen och jag blir knäpp!
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Hahaha, jag älskar den låten! Men så är jag ju född i Pite 
Något jag stör mig enormt på är folk som säger "Det är ju bara…", okej att saker och ting är enkla att utföra för dem i vardagen, men för mig och många andra är det inte så "bara" att göra dessa vardagliga ting!
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Mina fotleder som krånglar. En kanske behöver en till operation och den andra vet jag inte vad man ska göra åt.. Är fruktansvärt irriterad på dom, speciellt ena som blev helt bra under dagen idag, och sedan ikväll så knäppte det till och broskbiten hamnade fel i leden igen.
Jag ska ta in och ut 15 hästar hela helgen, så jag våndas över det då det gör så ont att gå.
Är väldigt irriterad på folk som försöker ljuga sej ur olika situationer! Vänder och vrider på allt….förnekar att försöker motbevisa allt de tidigare sagt och gjort.
Varför ska det vara så himla svårt att stå för vad som gjort eller sagt? Plocka upp sin egna skit…be om ursäkt och sen få det överstökat och ur världen.
Har en sån person i min närhet just nu! Det kommer säkert sluta med h*n hittar nån stackare att skylla på….
Å, det som retar mig nu… en av de främsta sakerna är att vissa personer har så otroligt svårt att få tummen ur arslet och göra något! 
Exempelvis så har en lägenhet - en tvåa - som behöver renoveras stått i två år nu och ett rum, sovrummet, är nästan färdigt!
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
Respektlöst beteende.
~ mayolica ~
Jag retar mig på sadister, vilka bara vill göra livet surt för deras medmänniskor.
Jag retar mig på att jag har så lite energi och att jag orkar så lite. Kommer ställa till det imorgon då jag vet att det kommer bli en för jobbig dag för mig då och att jag alltid brukar må kasst i flera dagar efteråt.