Snow Cake
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Har ni sett den?
En, i mitt tycke, underbar film med Alan Rickman, Sigourney Weaver och Carrie-Anne Moss. Första gången jag såg den så grät jag i mitten och slutet av filmen, de senaste gångerna jag sett den så har jag gråtit i början och sedan hela andra halvan….
Sigourney Weaver spelar en autistisk (högfungerande) kvinna. Inför filmen så hade hon gjort massor med research om autism och hon hade bott med en person som har autism. Alan Rickman kommer i filmen till den här kvinnan på grund av en händelse, och han valde att inte göra någon research alls, just på grund av att han ville att hans karaktärs reaktioner skulle vara "naturliga" och mindre spelade. Nu tycker jag visserligen att båda dessa är fantastiska skådespelare oavsett
Hur som helst, en film som jag varmt rekommenderar!
Här är en trailer 
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
Tack för rekomendationen har nu sett den, den var ju kanon, måste säga att hon gör det grymmt bra. Helt klart värd att se.
Vad trevligt att du gillar den
En film som förtjänar mer uppmärksamhet.
Alex… <3 
Kluring om Ryssland
Var hittar man den? Jag har sökt men inte lyckats…
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Jag köpte den på Amazon :)
Kluring om Ryssland
Den finns på youtube, såg den igår :)
Åh, hela? Trevligt! 
Kluring om Ryssland
Yes, i 11 delar :) I alla fall en med spanska subs, något som piggar upp mig por lo menos (specialintresse spanska) :D
#7 Hihi, vilken tur du hade då :)
Kluring om Ryssland