Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettannat-npf-relaterat
Läst 1160 ggr
zatanica
8

tacka vet ja denna sida

Pju, varför ska jag försöka ge mig in på andra sidor här för? Det slutar ju ändå med att jag hellst skulle vrida nacken av folk eller åtminstone ge dem en rejäl örfil för att de inte fattar vad jag menar och vart jag vill komma.

Folk är onda och tröga, men här är alla snälla trevliga och lika virriga på sitt vis. Det är väll därför vi förstår varandra så bra. Trotts våra ibland långa och förvirrade texter. Men för oss alla är det oftast solklart vad alla menar.

Så ville bara säga att detta är det bästa forumet jag någonsin varit på och här har jag aldrig känt att jag velat hoppa på någon och vrida nacken av dem Tungan ute

Så stort hura för bästa forumet och bästa folket Cool

[Varulv]
1

Hurra, hurra! Skrattande

Och en starkt bidragande orsak till denna goda anda det är ju du, zatanica! KyssFlört

Zaphix
1

Handlar nog om att folk här oftast har samma åsikter om saker, att det är därför det inte blir några konflikter där man blir tokig på den andra personen.

Är ju sällan rena diskussioner, snarare gemytligt småprat här.

Men visst, jag är faktiskt glad för att ingen ännu har blivit tokig på mig här då jag vet att jag ofta kan vara lite för rak i min kommunikation.

Jag har dock blivit tokig på folk många gånger här inne, men jag är rätt misantropisk av mig innerst inne, så det är inte så konstigt. :)

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

zatanica
0

Tack varulv Skrattande

Jo Zaphix du har nog rätt i att vi alla har samma åsikt i mångt och mycket, tror även att vi har en större förståelse för att vi alla även är olika och att man har rätt att vara det för annars vore världen en bra tråkig plats.

Ja ja tycker det är et tunder med att ingen blivit tokig på mig, för det är nog allt för vanligt tyvärr. Folk blir tokiga på mig utan att jag egentligen fattar varför. Däremot när jag själv tycker folk borde reagera på något vis, nä då händer inget, det är mysko.

Star68
0

Håller med!!! :-) Jag gillar att umgås med er varma och förstående människor!

zatanica
1

Ja star68 visst är det bättre. För hur kul är det om man på en annan sida klart säger sin åsikt om en sak och även understryker att det är min åsikt och att alla inte behöver tycka samma sak, sedan blir man påhoppad som en galning och nästan dummförklarad.

Nä bra mycket trevligare här, här accepteras man även om man ibland kan ha lite udda ideer, funderingar och åsikter. För det har vi ju alla det är ju det som gör oss till männsikor och som gör att vi hela tiden lär oss nya saker, uppfinner både bra och dåliga grejor, annars hade vi vart kvar på stadiet innan elden.

indra-bus
1

Hurra hurra!! För OSS.. Instämmer med varulv.. Zatanica  så där känner jag oxå ibland ;)

Har jag en piss dag så kan de räcka med att gå in här o jag e inte ledsen längre.

Så tack för att ni finns här..

Fast de skulle kanske så en varningstexst överst.

OBS. Kan vara beroende framkallande SkrattandeFlört

Jag äter inte mina vänner.  Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.

Labolina_73
0

:-) skönt,,, inte bara jag som känner att jag skriver virrigt som ingen jäkel förstår,, sedan när man då kanske måste förklara vad man menar blir det än mera virrigt och man blir missfärstådd..

men som ni säger här inne förstår folk vad man menar och gör man inte det så frågar man istället för att antar..

tack för en bra tråd..

Kram Linda

Star68
0

Jag har också provat på andra sidor…men känner mig mest som en utböling. Här känner jag mig hemma! Och jag håller med indra-bus om att det kan vara beroendeframkallande att titta in här! ;-) Vill gärna gå in här och läsa lite varje dag, även om jag inte alltid orkar skriva kommentarer. Kram på er!

zatanica
0

Jo visst är denna side lite beroendeframkallande Tungan ute

Och som indra-bus skriver, känner man sig lite skit kan det räcka med att gå in här och kanske skriva en rad, så vipps har man lite energi och kan tuffa på ett tag till.

MissInAction
1

Ja det här är ungefär som Hufflepuffs uppehållsrum på Hogwarts, kan jag tänka mig Skrattande hahah… eller motsvarande mysigt, vardagsrummet Flört

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

HannaM
0
[Varulv]
0

Och inte minst du, HannaM! Glad

Trin
1

Älskar detta forumet. De är verkligen en räddare i nöden , när man bara vill prata ut eller bli förstådd. De är riktigt svårt ibland att känna att man inte blir hörd och förstådd.

Men på detta forumet behöver jag inte skämmas över det jag har. Här kan jag vara jag och inte låtsas vara perfekt och "normal". Och det är riktigt skönt ! Även om jag inte kännar folket alls på detta forumet så kan jag facktiskt vara mer öppen här en mot folk man känner.

Följ mig gärna på min Instagram : LitenKnits

zatanica
0

Ja visst är det härligt Trin, håller med om att det är en räddare i nöden. Dessutom så skönt att veta att hur virrigt man än tror man skriver så är det alltid någon som fattar vad man menar. Sedan behöver man inte låssas och täcka över, bara den nakna sanningen. Och saker man trott sig vara totalt ensam, ja det visar sig att det finns en hel hög som tycker tänker och fungerar på samma vis. BLir lite som att hitta en helt ny värld där man faktist känner att man passar in så som man är.

[mossquinnan]
0

Är inte här inne så mycket , men av d jag läst så tycker jagvinte alls att d är förvirrat här .. Mer på andra öppna sajter :)