Min bok om b.l.a A.D.D
Har du skrivit den själv?
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!
#0: Vad kul. Grattis!
Ja jag har skrivit den själv =)
Min E-post är nu aktuell =)
Jag beställde din bok från Adlibris häromdan, så jag har den förhoppningsvis i början på nästa vecka.
Ska bli trevlig läsning! 
Jättekul! =)
Får hoppas att jag inte gör dig besviken bara ;)
Det kan jag inte tänka mig! 
Köp inte boken! Den kommer förstöra hela min framtid! Jag inser vilken idiot jag är som har blottat mig så mycket och gett ut mina nära och kära på det sättet!'
Hur tar man bort inläggen här inne!?
Hur många har hunnit beställa den?
Fega inte ur nu, Azeela! Din bok kommer många med mej att finna väldigt bra, det är jag helt övertygad om!
Och ingen som läser din bok är till karaktären en sträng censor, utan alla kommer tycka det är så jättebra att du har lyckats få ut din bok!
Kram! 
Jag har inte fått den utgiven. Jag betalade en slant till Vulkan. Sedan hoppades jag att jag skulle sälja tillräckligt många ex för att få tillbaka pengarna. Jag insåg att jag har betalat för att ge ut min värsta mardröm. Min framtid, nära och kära är viktigare än alla pengar i världen…
Någon här inne borde väl ha gjort något sånt här impulsivt? :s
Tror inte boken kommer att förstöra din framtid, snarare tvärtom. Det är jävlit bra gjort att skriva en bok och sedan lyckas ge ut den. Tänk på hur många som med största sanolikhet kommer att bli hjälpta av din bok. Det är modigt att våga ge ut sig själv och inte ett dugg dumt.
Tänk så här det är inte bara du som skriver om sig själva och ger ut som bok. Tror även det är lika många som skrivit biografier som ångrar sig både en och två gånger, men på det stora hela är de nog ändå nöjda i slutet att de vågat berätta om sina liv.
själv är jag en fegis än så länge, men en fegis på uppgång, har länge skrivit dikter och velat ge ut dem. Men har inte ens vågat visa dem för någon, förens nyligen när jag lagt upp något här, samt på en blogg, någon enstaka har jag även visat för irl folk. Men även om jag vet att det finns de som gillar det jag skriver så tivlar jag. För tänk om de bara säger så för att vara snälla?
Så kör på bara, det är modigt och stort av dig och hoppas du vågar skriva mera, läste på din blogg och tyckte du skrev bra.
#15 Tack för stödet! Man är inte en fegis bara för att man inte vågar prata öppet om sina problem, vissa mår bättre av att vara lite hemlighetsfulla. Det som fick mig att ångra mig var att jag blev utskälld av några av mina nära och kära. Jag har fått tvångstankar bara för att jag inte ska tänka på allt som står i boken och tvingades därför gå upp rejält på mina antidepp. Jag är så tjurig så jag blir rädd för mig själv. Jag försökte vinna över mitt huvud men det kunde ha slutat rätt illa… Tack så jättemycket för att du gillade min blogg ;)
Varsegod var så lite så 
Nej jag vet men ibland känner man sig lite små feg, sedan har det inte heller blivit av för jag måste ju sätta mig ner och ta tag i vilka dikter som ska vara med och sedan veta hur man gör för att få ut den i tryck med.
NÅgonstans kan jag fatta lite hur du känner, skulle nog själv bli en aning nojig och undra vad sjutton jag gjort den dagen jag väl ger ut min diktsamling. När man inser att vem som helst kan läsa och dömma.
Då får man försöka lyssna till sin envisa sida eller något och intala sig att det är lugnt och att man är riktigt jävla bra.
Håller på dig och hoppas du skriver mera.
#17 =)