Skitunge
Som mamma till ADHD barn och själv har det, samt gubben så tyckte jag denna var rolig i sig, ta dock inte illa vid er 
(För att se pojken i mitten, vinka lite på skärmen etc, dumma blixt, men man ska se pojken med ett lite crazy uttryck i ansiktet)
haha :)
Jag var en skitunge, iaf trodde de det då. :)
Men… så hemskt! stackars dej, Zaphix! 
Och jag, som satt och åt med kniv och gaffel och linneservett i knät vid pass fyra års ålder, iklädd välstruken sjömanskostym; mig gick man nästan på tå för…
- Men det var ju inte bra, det heller!!! 
#3: Min standardkommentar på dagis var "Mamma har tvättmaskin, det är lugnt.".. Jag och en annan tjej lekte mycket tillsammans, hon var klinskt ren och mig såg an knappt pga. all smuts. Ändå hade vi spenderat vår tid tillsammans på samma ställe och gjort samma saker. Mystiskt. :)
Gick på en montessiri-inspirerad förskola och de ville utveckla vår kreativitet med fingerfärg och keramik, det passade mig utmärkt. Skitungen. ;)
hahahah :D
hehehe!
Men att Zaphix, känner du dig som en skitunge nuförtiden ock? 

#6: Finns en anledning varför jag aldrig har ljusa kläder på mig…
#7 …Och vad kan den anledningen tänkas vara då, måntro…? 
#8: Att så fort jag ens tittar på dom är de skitiga. ;)
Kan det inte finnas ett uns överkänslighet även där då hos dig mot smuts…? 

#9 Hahaha… känner igen det där sååå väl. Här hemma finns nästan bara mörka kläder, både i min och sonens garderob.

Vita kläder vad är de??
Jag hade klippkort på akuten ;)
Jag äter inte mina vänner. Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.
Same here, och de syns att man har katter i hemmet 
#13: Hade jag med.. Stukade fotleder, handleder och annat sånt, dessutom låg jag inne endel pga. svår magkatarr.
Minns främst den gången jag stukade handleden för att jag av någon idiotisk anledning stod på sadeln av sykeln och höll bara i mig i styret medan den rullade nedför en backe..