Medicinering då man har adhd & autism?
Ska få remiss till vuxenpsyk för att där få avgjort om jag ska testa mediciner eller inte.
Nu undrar jag om det är någon här som har erfarenhet av att medicineras då man har både ADHD och autism?
Hur påverkades du av medinen?
Vilken medicin har du testat?
Det sägs att autismen kan komma fram mer om man medicinerar, är det något som är bra eller dåligt?
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Min AS gjorde concertan till uppåt tjack. Dom ger inte mig antidepressiva heller av den anledningen, Jag blir manisk.
Concertan kunde jag ha som sömntablett ett tag men sen vände det… jag vet aldrig hur jag ska reagera på en medicin den dagen.
Enda som varit konstant är benzon. Samma effekt, aldrig några förändringar. Och det spelar ingen roll om jag gör uppehåll en vecka eller längre, jag är inte beroende så jag kan verkligen sluta. Enda saken är att jag då får tillbaka symtomen som jag tog medicinen för från början.
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor