Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettutanför-ämnet
Läst 1297 ggr
[Vargöga]
1

Behöver ett klokt svar

Om jag har en vän på Facebook som jag inte vill vara "vän" med, jag vill alltså ta bort personen från min vänlista, försvinner då jag från den andres lista också eller blir jag kvar där fast jag inte vill?

Fridaaaa
0

Du försvinner också. Du kan även blockera personen.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Vargöga]
1

Åh vad bra.

[Kaktuz]
0

Allt du skrivit etc försvinner också och om du blockerar kan denne inte se dig via dennes konto men andras om du har den offentlig bl.a

[Vargöga]
0

Aha okej, tack! Skrattande

[Kaktuz]
0

Lycka till Glad

[Vargöga]
0

Tack. Än så länge har hen inte märkt något. Har inte blockerat henom utan jag har bara plockat bort hen.

Anonym
0

Det är inte alltid man märker sådant, man får ingen uppdatering eller så om det. Men vet man att man har tex 10 vänner, så nästa gång står det 9, då är det ju lättare. En del har ju flera hundra vänner på sin FB. Kanske inte så lätt å komma ihåg om man hade 302 eller 303 vänner då.

Jag rensade min Facebook för ett tag sedan och tog bort människor som jag inte har någon kontakt med alls. Bara lagt till och inte ens sagt hej.

[Vargöga]
0

Jo jag brukar också rensa emellanåt. Just nu har jag typ 65 vänner.

[Kaktuz]
0

#8 Hade alla mina klasskompisar och typ alla man förr umgicks med, pö on pö har jag rensat i mina år på fejjan. Vad har jag nu ? 21 st Flört