Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettutredningar-hur-var-när-varför
Läst 1533 ggr
zatanica
0

Nervös som en tok

Ska strax åka in till stan för att gå igenom resultaten ifrån min AS utredning, tänk om hon har ångrat sig och jag inte alls får någon diagnos. Blä tok nervös av någon anledning. Återkommer om hur det gick.

Karmatarerskanise
0

Lycka till! Det går säkert bra!

[Kaktuz]
0

Skickar styrkeenergi Cool

zatanica
1

Tack det gick bra, jag har numera både ADHD och AS på papper, eller ja hon skulle skicka papprerna i nästa vecka. Hon sa att jag uppfylde allt för en AS diagnos och fick därför den. DÄremot så sa hon att jag nu inte verkade ha några större besvär och att det berodde på att jag fick leva i min bubbla.

Kan ju även bero en del på att jag är så sjukt dålig på att visa hur jag mår och berätta hur jag ser på saker. Jag lallar lixom bara på och håller skenet uppe och har så alltid gjort. Svårt att vänja sig av med det lixom.

Men det kanske kommer fram senare, ska få extra hjälp på arbetsförmedlingen och hoppas det faktist ska funka. Ska på något möte på hab i nästa vecka med minns inte vad nu.

Vi kom även in på att adhd:n kan väga upp eller vad man ska säga för as:en ibland. Vilket jag har annat länge att jag har två sidor som bråkar med varandra i vissa lägen.

Karmatarerskanise
0

Vad bra att du får det på papper. Då kan man få bra hjälp!

[Varulv]
0

Grattis och välkommen till aspergergänget! Glad

Jag kände väl på mig att du är en sann aspergare…! Flört

[Kaktuz]
0

Japp här har jag så, dem bråka med varandra varje dag Tungan ute

Grattis Glad

Izziegirl
0

Ja…en ständig konflikt mellan dessa två sidor! Men försöker se det positiva i det hela :)

Grattis Glad

zatanica
0

Tack alla, ja varulv jag hade det på känn jag med, och ju längre tiden gick desto mer kännde jag att det var rätt.

Ja nu känns det som det verklig kan hända något och att man kan få hjälp för att ta sig någon vart i livet och inte bara stå och stampa.

Jennix
0

Hoppas du kan få hjälp och stöd med det du behöver. Glad

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

sudniF
0

Grattis elelr vad man ska säga :) och det verkar ju ändå som att dom vill hjälpa, tänkte på hab och det.

Visa hur jag mår och känner är jag urkass på också, hellre en positiv fasad även om insidan är totalt på randen til att göra slut på tillvaron.

…och känner igen det där med att båda sidorna krockar och bråkar mned varandra, haha jösses vad det kan ställa till.