Jag har tagit körkort!
Idag har jag äntligen fått mitt Körkort!
Hade teoriprov igår och uppkörning idag, klarade båda sakerna på första försöket. Känns så skönt. :)
Har dessutom fått en tid hos en läkare på affektiva mottagningen i brevlådan idag, så idag blåser verkligen förändringens vindar!
Även en ADHD'are kan alltså lyckas med körkortet, iaf med medicin i kroppen. :)
- Redigerat 2020-10-23 10:47 av Niklas

GRATTIS! 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Tusen grattis! Jag kämpade med mitt utan diagnos. Fick den senare. Men till sist så! Nu håller jag på att ta lastbilskort!
Med vänliga hälsningar Lisa
Stort grattis och klart vi kan..vi kan allt som alla andra
jag kör på utan medicin..men så är jag envis åxå *S*
Kör försiktigt och än en gång stort grattis!

Tack. :)
Hade nog aldrig klarat det utan medicin, kan inte fokusera tillräckligt bra för att köra bil säkert då har jag insett. Har väldigt dålig koncentratinsförmåga utan medicin.

Grattis!
Självklart kan vi också.
Det blev svindyrt utan medicin
Nu skulle jag aldrig klara mig utan den.
Med vänliga hälsningar Lisa
Grattis!
Stort grattis! 
Jag visste väl att du skulle klara det! 
Stort GRATTIS till dej och din nyvunna frihet!!!!! 
Jubel! Grattis!! 
JÄtte grattis vet hur skönt det är 
Tog mig många försök och många uppkörningar att få mitt Körkort, utan diagnos och utan mediciner bara på ren envishet i slutet när jag gett mig fan på att nu ska jag inte ge upp. Började och slutade sisådär 100 ggr.
Jätte grattis och fira ordentligt och var rädd om det och tänk på körkortet om du känner dig nere eller så. Det kan du leva länge på.
Grattis
Tack alla. :)
#11: Har försökt köra på körskola två gånger tidigare, men lagt ned efter ett tag då jag helt enkelt inte orkat med utan det blev för mycket. Haft problem att fokusera på teoripluggandet, gick inte att sitta still och plugga.
Har rätt mycket ångest just nu, men försöker att tänka på att jag iaf lyckades med något bra idag, och då känns det lättare. :)
#13 låter precis som för mej där, var helt värdelöst med teorin och sitta där vid datorn, gick nog många på nerverna där 
Jätte grattis igen, vet hur glad man var samtidigt som man inte riktigt förstod att man faktist klarat det och att man fick ut och köra aldeles själv.
Ibland kan jag förstå att det tog mig ett sådant tag att få körkortet. Men undviker sådana situationer som jag har svårt för, exempelvis köra i städer, gör jag det så är det i sätder jag känner och inte i rusningstrafik.
Bäst är landsväg när man har vägen för sig själv 
Underbart!!! STORT GRATTIS! :-D