Ifokus?
Sitter här nu och, Chattar lite på msn kollar runt på iFokus.
Men vart försvann glöden?
3 år på iFokus snart och förut skrev jag jämt här, Men sen bara försvann all lust och ork. Och all tid i världen. Jag saknar iFokus så. vad har hänt? är det någon som känner med mig? eller har bara gnistan slocknat för mig? önskar jag var mer aktiv men vet inte varför det inte går!!
/ kramizz Snurro!
För mig går mitt iFokusberoende i vågor. Ibland är jag här varje dag, och helst flera timmar om dan. Ibland går jag bara in och läser, och har ingen lust att skriva.
Jag är periodare i allt jag gör, så för mig är det inget konstigt.
En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

Känner som ni alla tre, dels är jag periodare och dels har jag tappat lusten lite, om det beror på mig själv eller något annat vet jag inte men jag saknar det precis som Snurro skriver.
/Elva
Känns bra att jag inte är Ensam om känslan.
^^
Kram på er
Känner också samma sak.
Kom igen tjejer och killar som tappat lusten :)
I och för sig så tror jag att jag gör det snart jag också :(

Vi kanske kan styra upp det!? Genom att tänka till lite kring vilka typer av trådar som skulle kunna fånga vårt intresse igen.
Lite kan det ju vara en utvecklingsprocess att man fyller sitt behov av social kontakt och diskussion kring diagnoser och liknande, och sedan går vidare till andra saker i livet.
Själv har jag nog haft en period när jag behövt ta ett steg tillbaka och hitta vem som är JAG, för det har vart mycket tankemöda för mig att introducera diagnostänkandet i min identitet, och nu behöver jag balansera upp det och då har jag dragit mig tillbaka från just alla diskussioner om diagnoser och liknande.
Ja jag håller med. Vi ska kanske prata bara som ett enkelt forum eller starta ett nytt forum där vi kan prata om allt möjligt men där vi ändå känner igen oss i varandra tack vare vårt bokstavshandikapp.
Vad tycker ni om den idén?
Ska vi starta en forumsida där vi kan skratta åt varandra ;)

Vi som har pratat om våra funderingar och slängt ur oss våra frågor är till jättehjälp för alla nya som kommer in här med sina frågor. Det är en br amotivation för mig att fortsätta skriva.
Jag känner igen mig väldigt väl jag också.
Ifrån att ha varit värd på flera sajter, Medarbetare på ett gäng andra så börjar jag dra mig ur mer och mer.
Nu iofs så krånglar mitt bredband också, men även innan så började glöden svalna lite, och det gäller på hela iFokus-nätverket.
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
#1 Samma här, går i vågor
Så många som höll med det trodde jag aldrig men då stämde det då
.
Håller med Man får försöka skriva trådar när man e motiverad och har något intresant att säga Likaså när man svarar på trådar hehe 
Intressant tråd….funderade lite på om detta var en intressant tråd att kiika in på, före jag gjorde det.
Men efter att jag kikat in på tråden, läste vad den handlade om.
Kunde jag ju inte sluta att läsa resten av inläggen i tråden.
Jag, som nyligen fann iFokus, får ju säga att för mig finns glöden där.
Tycker det är väldigt roligt att kika in här när jag kan.
Se vad det finns för nya trådar man kan läsa, kanske skriva en och annan åsikt.
Ibland lägger jag in en ny tråd själv….sedan väntar jag med spänning på om några, hur många, som kommer att svara på min tråd.
Japp, jag tycker verkligen att det är glöd i iFokus.
Just nu…kanske man ska tillägga, för jag har ingen aning om hur det kommer kännas imorgon, om en vecke eller så….ja, ni fattar.
Men vet ni vad det är som gör att ni inte känner någon glöd längre?
Är det enbart att ni en del av er är periodare, eller är det något annat som har hänt?
Är inne i stort sett varje dag här.