Glassa?
Är månne just du lagd åt det hållet, att du skulle vilja för jämnan gå omkring iklädd skräddarsydda kläder av bästa kvalitet; glassa runt i en svart BMW med aluminiumfälgar; och bara så där - låta manchetten glida uppåt lite lagom i olika sammanhang, så att Rolex-klockan syntes?
Vore det högsta lyckan för just dig?
Fann du då dig bekräftad på just det viset, som just du hade traktat efter i allom tid?

Jag har inte ett enda märkesplagg. Min klocka fick jag på min 9 årsdag och jag har inget Körkort.
Jag försöker så gott jag kan att smälta in i bakgrunden. När det är något större, som tjejmässan jag ska på imorgon, så tar jag på mig något väldigt färgglatt men that´s it.
Jag kan inte förstå hur man tror att man själv har fått bekräftelse när det enda folk egentligen ser är ens kläder och prylar.
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Jag hade gärna haft den inkomsten som en sån person har, men livsstilen har jag inget intresse av.
Hade kunnat köpt två ponnysar och en tävlingsvagn för samma pris som en dyr rolex-klicka. Det är så mycket mer värt för mig!
Jag skulle hellre gå runt och äta glass :) Känns oerhört mer givande.
En BMW vet jag inte om jag skulle vilja ha.. Är den bra som dragbil? ;)
Ti hi! Jag visste ju redan era svar - ville bara kolla lite. 

Är stadsbo så bil är extremt onödigt. Fast har man barn kan det ju vara praktiskt :P
#6 Håller med dig Gurky om att det skönaste vore att klara sig utan bil. Av den anledningen är en större stad att föredra som bomiljö än ett mera lantligt boende.
Jag säger som så att lyckan kommer inifrån och ej utifrån :)
Jag tycker redan att jag har högsta lyckan,
Jag delar livet med en person, som får fram det bästa inom mig, min fru.
Vi har en underbar dotter tillsammans.
Visst, vi är långt från rika, när det gäller den ekonomiska sidan, men vi har desto mer lycka och kärlek.
Jag tycker det är viktigare än att glassa runt i en BMW och hoppas på att någon ska tycka om en….för att man har en fin bil :P
Skönt att se andra som känner som jag.
Jag gillar prylar om de fungerar för mig och ger mig någon upplevelse dvs Stereoanläggning m bra ljud osv.
Skiter totalt i vad andra tycker om mina saker, det är jag som ska njuta av dem. 
Kärlek, vänskap, känslor och relationer är långt viktigare än saker och utseende…
Sen är ju jag singel sen flera år tillbaka, så jag har problem med att "passa in" och hitta någon som gillar mig som jag är - och då måste man ibland bli lite mer ytlig. 
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!
#3 haha ja håller med om glassen där 
Nä ja glassar hellst inte runt, varför ska man ha en bmw och rolex bara för att det anses coolt.
Drömmbilen oavsett hur rik jag skulle vara skulle troligen vara en högst praktisk bil med bra lastutrymme och fyrhjulsdrift. Sedan ser jag ingen anledning att ha saker bara för att. Behöver jag en klocka köper jag en, men det räcker med att detn visar tiden och gärna har en tilltalande design för mig typ lila, sedan om den kostar 99 kr är skit samma.
Sambon älskar mig i det avseendet för att jag inte kräver en massa svindyra guldsmycken. Skulle rentav bli sur om jag fick något, men ett par billiga fjäder örhägen för 49 kronor är ok.
Nej funktionalitet är det viktiga inte priset.
Så glass ja tack, glassa nej tack.
Tack alla för era goda svar!