Brukar du få overklighetskänslor?
Jag kan relativt ofta få overklighetskänslor, där det känns som att det jag upplever just då endast är tankar eller drömmar. Att det inte händer på riktigt, och att jag snart kommer att vakna upp eller komma på mig själv, att jag endast tänkte. Det sker lite när som helst, men jag tror att det är oftare då jag är bland mycket folk, och får in så mycket olika intryck från dem i min omgivning.
Är jag ensam om att känna såhär?
Jag känner också så! Speciellt när jag är stressad.
Hej Cajsa! 
Kan det bero på att man har en NPF diagnos? Eller kan det vara oberoende av det? Ja, detta med stress känner jag igen, tror det är så för mig också.
Det är lite som en dejavu känsla för mig, det bara kommer över mig utan att jag vet anledningen till varför. Men senast jag fick panikångest, så fick jag den här känslan. Kunde inte riktigt följa med, det kändes så overkligt allting.
Jag vet faktiskt inte riktigt vad det beror på, det kan nog vara många saker. Har du pratat med någon psykolog eller liknande om det? Det har inte jag gjort ännu så jag har inte fått några svar.
Nej, det har jag ännu inte gjort, men när jag får en kurator, så ska jag ta upp det med han eller henne.
Du kanske också kan göra det nästa gång du träffar din psykolog? Ifall du har någon? Vore intresssant att veta vad de tror att det kan bero på.
Vad gulligt….*skrattar*