Jag kom in!
Idag fick jag äntligen antagningsbeskedet till folkhögskolan jag har sökt in på, och det stod att jag kom in. :)
Så i augusti flyttar jag 60 mil bort för att läsa keramik, spännande!
Är första gången på över 5 år som jag ska prova på att inte vara sjukskriven, har aktivitetsersättningen vilande då så att fungerar det inte kan jag gå tillbaka till den. Riktigt nervöst att prova på det riktiga livet för första gången på så länge, men jag känner mig redo nu.
Visst lever jag fortfarande med konstant ångest och panikattacker, men jag har börjat acceptera det nu och framför allt så känner jag att jag börjar återfå energin och verkligen vill försöka med något på riktigt nu.
Är bara en massa saker att göra tills dess, måste hitta en stallplats där nere åt hästen, hitta en ny bil, sortera ut saker i lägenheten, packa, flytta saker till föräldrarna och till slut flytta ned både mig och hästen dit.
Ville bara dela min glädje med er. :)
Vad spännande! Det kommer du klara galant :) Grattis!
Lycka till!
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Grattis!!!
Vad skoj för dig!!
Grattis och lycka till!
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!
Tack, behöver alla "lycka till" jag kan få just nu. :)
Försöker att bara tänka på att det kommer gå bra, tränga bort all ångest inför det. Går rätt bra faktiskt, får se hur det går när jag ska sova..
Har sagt upp lägenheten och stallplatsen idag, så nu är det ingen återvändo..
Förstår att det lätt kan komma en del tankar, som kanske väcker oro.
För du står ju inför en stor ändring i ditt liv.
Men det kommer gå bra ska du se!!
Vad roligt för dig, Zaphix! 

Spännande, och du får vidgade vyer under alla som helst omständigheter. Och Årjäng må låta som "bortom all världens ände", men jag har varit där, så jag vet att de nejderna har mycket godhet i sig. Och värmlänningar av alla de slag har "sola" i sitt sinn!

Varmt grattis till dig,låter spännande och mycket intressant
Grattis till platsen :) Är det uppåt eller neråt du kommer att flytta?
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Grattis och lycka till!!!

Grattis och lycka till!
* ~* Ha en bra dag *~*
Tack allihop. :)
#9: Neråt, flyttar ifrån norrland.
Super kul, tror det kommer gå jätte bra för dig.
Grattis tjejen!! Vad kul.. Blir lite avis. Men inte missunsam ;)
Jag äter inte mina vänner. Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.