alla dryga människor!!!!!
SUUUUCK!!! ALLA DRYGA MÄNNISKOR ÄR JOBBIGA!!!!… vet seriöst inte om jag orkar mer… Känner mig seriöst ensam.. vääääldigt ensam…
och jag blir inte heller så glad över att ha PMS… det är inte heller NICE… Det känns som att mina vänner dissar mig.. De säger inte till om de ska umgås eller nånting.. jag vill också vara med ju.. De kan inte ens svara om jag frågar med vem de är… 
vill bara lägga mig under ett täcke och stanna där resten av livet… orkar inte denna störande människorelationer.. Det är JOBBIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Spec när man känner sig ensam..
man går på stan, då går det ofta flera tjejer i en grupp och alla verkar ha så kul… när har jag så kul… känns inte som ofta…
Känns inte som att jag har så många vänner heller.. och ingen verkar vilja vara vän med mig.. för jag beteer mig konstigt tkr de… SUCK vad den här världen suger FETT!!!!!!!!!
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
Usch, stackare! Det blir lättare ju äldre man blir, faktiskt.
Jag skulle inte vilja vara så ung igen.
Jag har många bekanta, men inte så många riktiga vänner, men ta det lugnt och vänta på din utredning, om du nu gör det, så blir det bättre med tiden.
KRAM!

När jag mår som TS så brukar jag kolla av lite saker.
1. Har jag sovit ordentligt?
2. Har jag ätit ordentligt?
3. Är mina basic-behov fyllda? (dvs toa, dusch, cola)
Om de tre är uppfyllda så vet jag att då är det nåt annat som är bajs, ångest osv. Det kan också betyda för mig att jag har ont. Jag har en förmåga att blocka ut det.
Då brukar jag ta och titta på en disneyfilm och ge mig nånslags "belöning" till. Om jag inte har ätit tillräckligt blir det nåt ätbart, och så vidare.
Vetevärmare på magen, huvudvärkstablett och en liten stund av "det är fan synd om mig" så mår jag mkt bättre sen. :)
Sen KAN det ju vara att nån är en riktigt jävla idiot också. Då skriker jag. Lite som en ångvissla så lättar jag på trycket. Då kan jag döda lite saker i datorspel också och svära som en borstbindare. Det är också behjälpligt. :)

jaaa.. det e svårt med kompis relationer… jag upplever kanske inte att det blivit lättare md åren…bara att jag utvecklat mig själv å blivit äldre å har ej samma behov av sånt längre.. på samma sätt..å sen inte F#N vet jag..hittar inget bra ord..smidigare på att läsa folk/undvika folk…
jajaj…det e svårt,kenpigt å jobbigt i alla fall..
krammmmmmmmm
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
Malin, be din skolsköterska eller läkaren ni ska träffa om att få hjälp med din PMS. Den brukar vara mycket värre när man har ADHD och det finns medicin att få som kan lugna ner det där jobbiga.
Jag hade och har fortfarande ibland skitjobbig PMS. Blir som ett monster och deppar. Min dotter är likadan.
vetevärmare är sååå skönt!!! 
#4 Vet inte om jag har värre PMS än någon annan… Blir bara ganska deppig ibland. Sen har det nog inte bara med mens/PMS att göra, utan andra grejer också… som kompisar , skolan osv..
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
Okidoki, har du inte värre besvär med PMS så är det ju bra. Tänkte det kunde vara skönt att få hjälp med det annars som jag och min dotter fått.
Det där med skolan och kompisar är jättejobbigt. Tror det kan bli bättre sen när du är utredd. Min dotter hade det jättesvårt i skolan och med kompisar. Idag är det bättre för henne. Den ålder du är i brukar vara jättejobbig så du får bli äldre fort nu malin 

det e som aspie säger…väldigt ofta är det så jättemycket fruktansvärt jobbigt med denna en ggr per månad skit för oss töser med bla ADHD.ååå..jag tror det tar tid innan man kan förstå att manhar det så mycket värre än sin tex icke diagnostiserade kompis.
jag menar.. för att lista ut det behöver man föra dagbok under en tid,när kom mensen?när var mensen helt slut?hur mådde jag X antal dagar innan,under & eft mensen…osv osv..
sen kan man ev utesluta att man mår värre under mensen…det e ju innan under och efter man mår skit på olika sätt oxå…å sen har man nån vecka på sig å må typ ok…jupp underbart å vara kvinna!!
krammmmmmmmmm
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
Det här känner jag igen….
Kom på mig själv med att titta för mycket över axeln, på vad andra har.
Istället för att njuta av det liv jag lever.
Frågade mig själv, om jag ens hade velat gå på stan med ett gäng kompisar, som många gör…
Nope, det ville jag inte.
Så mitt råd till dig är att sluta se på vad andra har…fokusera på ditt liv och vad du har.
Det du gör när du känner, som du gjorde, när du skrev det här inlägget..
Är att du slösa bort ditt liv….på vad andra har.