Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettannat-npf-relaterat
Läst 906 ggr
Knaprig
0

Är det bara jag..

som sitter och vill säga något, prata om något.. som känns viktigt, känns som det är nåt jag måste säga, få ut ur mig… Men har ingen aning vad.

Det känns som jag vill bli förbannad, irriterad, skrika för att jag inte får ut det. Men jag vet ändå inte vad det är. Och jag är så trött just nu, ont i huvet och yr och måste sova men kommer inte kunna sova pga det här.

Vet inte om det är HÄR jag vill säga det, eller nån annanstans? Om det finns nån jag kan eller vill säga det till?

Och vet inte ens om det hjälper att säga det.

[Varulv]
0

Tänk så här, om du kan: Här inne kan du säga allt som du känner att du vill eller behöver diskutera - närhelst det passar dig. Kanske redan just nu; kanske om en timme; kanske i morgon; kanske nästa vecka; kanske om en månad; kanske om ett år; kanske…

Låt det, som vill ut, få komma självmant, och av sig självt. Strunta i att fundera på när eller om det vill ut. Du har forumet - det finns för dig alltid.

Glad

JohannaEkroth
0

Varulv har rätt, dessutom Knaprig, behöver du inte säga någonting, vi vet att du finns här och läser ändå, för det är det fina med vänner, de finns även fast man inte kan säga någonting.

Du får en *kram* av mig, och en hand på axeln - det är helt okej!

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Knaprig
0

Tack. Betyder verkligen mycket.

Det är bara storm i huvet just nu och ju mer jag tänker desto mer mår jag typ dåligt.

Jag känner mig som en dålig människa just nu. Gillar inte mig själv.

JohannaEkroth
0

Kan du skriva sakerna/tankarna som stormar i huvudet, en i taget, du får gärna bolla dem här om du vill, det kan kännas bättre.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Knaprig
0

besviken på mig själv pga bråk som varit och annat sånt.. e rädd andra kommer bli besvikna på mig.. känner mig kass pga min relation till min familj, blir osäker hur jag ska kunna ha en bra relation till mitt barn när jag inte har det med mina föräldrar å så.. orolig över framtiden till hösten, hur mycket jag kommer orka å sånt.. e väl orolig jag inte ska orka med saker igen, bara vara värdelös.

och borde diska. :p

liten sak men känns ganska kasst just nu att inte ens en sån skitsak ska vara enkel..

Knaprig
0

går å prövar sova för jag ska upp snart…