Försvunnen tråd
Vad krävs för att en tråd ska plockas bort?
Här var en tråd där jag och en annan gick in och förstod TS mycket väl.
Vi försökte komma med goda råd.
Nu är tråden borta.
Varför?
Jag hade tänkt kolla TS' sida men det var tydligen för sent.
Är det meningslöst att försöka hjälpa någon här?
Finns det en annan förklaring?
Nu förstår jag Höstlegendens tråd om stämningen här.
Det har jag inte gjort innan, men man lär sig.
Ska det vara så att det inte är lönt att skriva här, för man vet inte om ens livserfarenhet är önskvärd?
Bortkastad tid, bortkastad möda, oönskad hjälpsamhet.
Jag ska vara försiktigare i fortsättningen.
Tydligen bättre att bara få kunskaper och erfarenheter här utan att själv ge något.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Nej det är inte bortkastat att försöka hjälpa någon med goda råd och stöttning…jag är rätt så ny här och jag är tacksam för dom som har förklarat en del …det kanske inte beror på dej att tråden försvunnit.. Tyvärr har jag inte själv nog med kunskaper för att hjälpa någon..men så småningom när jag tagit del av era kunskaper kan jag kanske hjälpa och peppa någon..Don`t give up
Tag vara på ditt liv,det går inte i repris
Hej på dig!!
Som du kanske har läst, så deladejag själv med mig av goda råd och livskunskap, med syfte att stötta och kanske ge andra råd, idag.
Nu har jag inte läst vad de andra tyckte om min text än….men jag blev lite fundersam, över om jag ska fortsätta skriva mina texter, nu när jag läst att de hade plockat bort din tråd, som du hade skapat.
Konstigt det här…
Hoppas det blir bra i slutändan.
Ha en fin kväll!!
Emo vad är d för en tråd du menar?
Jag tog bort den på TS begäran. Vill denne publicera den igen, så gör jag det. Jag kan hålla med om att man borde kunna skriva vad man vill på denna sida.
Jag som medis agerar lite av sheriff här om någon känner sig trampad på så tar jag det i tysthet med denne det handlar om, inga tillsägningar sker någonsin öppet på forumet, mer än när jag ville nå till alla så vi hjälps åt i detta och hjälper åt at stötta varandra så det blir bra stämning här.
Ibland är man som bokstavsmänniska lite för impulsiv och skriver saker utan att tänka efter, då kan man ångra sig och be att tråden blir borttagen. Jag måste lyssna på sådant, för jag vet själv att misstag är lätt att göra. Nu vet jag ju inte om det var så med TS, men kom ihåg, man har alltid rätt att ändra sig på den här sidan. För eran trygghets skull! 
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Vad är TS för något egentligen?
Pappsing - TrådStartaren.
#4 Höstlegenden aaah ok då fattar även jag *fniss*
Pappsing, det var ju du och jag som stöttade TS och försökte hjälpa henne.
Tyvärr var det nog inte det hon ville ha.
Som jag förstår det nu ville TS att vi skulle ändra på de flesta människors attityder, inställningar, sätt att vara och sätt att bemöta andra.
Varken du, Pappsing, eller jag har den makten.
När vi då försökte få henne att leva med verkligheten, så som den ser ut och inte låta den trycka ner henne, valde hon visst att be om att få våra goda råd raderade.
Tack för det.
Höstlegenden - och om jag känner mig trampad på, så spelar det ingen roll?
Jag kan acceptera om TS ångrar sig, men jag har inte ångrat det jag skrev.
Har du Pappsing?
Jag har mycket att göra men tog mig ändå tid att försöka hjälpa en medmänniska och dela med mig av erfarenhet.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Nope, jag ångrar mig inte.
Jag känner mig inte trampad på heller….
Vi hade goda avsikter med att försöka ge TS råd och stöd, med vår syn på det.
Om TS väljer att ta bort hela tråden sedan…ändå…då gör det inget.
Jag hjälper gärna, stöttar om jag kan…ändå…Så för mig är det ingen fara
Jag ber er att inte ta åt dig, Emo. Det är ingens fel att tråden valdes att tas bort.