Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettannat-npf-relaterat
Läst 1119 ggr
[Vargöga]
1

Meddelanden

Är ni som jag som får hjärtat i halsen när man får meddelande (PM)? Jag tror alltid att jag gjort något fel och skall bli utskälld. Nu talade Pappsing om att han skulle skicka ett så då blev det mindre ångestfylld.

[CajsaBajsa]
1

Jag blir tvärtom. "Åh! Någon vill mig något!" Jag tror jämt det är nåt spännande, men så är det bara nån trist information från iFokus eller att jag gått med i en ny grupp.

Fast jag fick ett skoj ett ifrån Pappsing också.

[Vargöga]
0

Åh tänk om jag kan känna som du. Rynkar på näsan

[CajsaBajsa]
1

Jag har inte varit med om att någon skickat något elakt. När jag gick med i iFokus gjorde jag det för att hitta mig ett par råttor. Så då skickade jag ut en massa förfrågningar till folk som hade råttor till salu. Att då få ett svar var jättespännande och varje gång hoppades jag att jag skulle få ett bra svar om att det fanns råttor till mig.

[Vargöga]
0

Det har det inte hänt mig heller men jag kan inte få dessa tankar att komma varje gång jag får ett PM.

JohannaEkroth
0

Jag ska tänka på det Vargöga, att du har lite PM fobi. Kyss

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

[Vargöga]
0

Jo det kan jag ha. Hahaha roligt namn förresten. Men jag kollar alltid om jag får men just de där sekunderna innan är hemska.

Onslow
1

Så är jag också, till viss del. Förväntar mig alltid att jag ska ha skrivit något som uppfattats som otrevligt någonstans…

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

[Pappsing]
0

Jag känner tvärtom….jag sparar mina PM, till efter jag har skrivit i de trådar jag är aktiv.
….sparar det bästa till sist….:P
Jag tycker det är så skoj när jag har PM att läsa.

[Vargöga]
0

Hehe alla är vi olika. Tungan ute

Smålänning
0

#9 Kan känna som du.. kanske inte så ofta nu för tiden. Förr kunde och nu oxå tycker jag inte om när telefonen ringer…tror alltid det är nån som vill mig illa. Nu har man varit med om så mkt så är inte så förvånad vad som än skuller hända:/

"Allt har sin tid"

Sajtvärd på Trötthet i Fokus

www.trotthet.ifokus.se

[Vargöga]
0

Kan hålla med dig. Har också varit med om del saker så det kan ha sitt.

[Pappsing]
1

Jag var likadan förr….
För folk hoppade på mig, den ena efter den andra.
Men nu har det lagt sig och har vänt på sig…:P