Trevlig Midsommar
Tack så mkt! Trevlig midsommar på sig också :) Jätte fin Bild förresten. Kanske skulle försöka ge sig på att bygga en sån till helgen!
tack sanni..haha ja jag tycker åxå den va lite orginellt cool :-)))
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Sanni första gången jag såg ditt *nick* härinne så har jag haft denna gamla låt i skallen *fniss*
Haha va härligt! Passande sommar låt nu på midsommar också :P
Glad midsommar på er!!!
Vad har ni för planer på midsommar?
Jag, frugan och vår dotter ska vara hemma och ta det lugnt.
Min fru talar om att hon ska lyxa till det lite med fruktsallad….men jag är ingen person som uppskattar frukt….yak, vara nyttig, när man inte behöver det…nej nej…*skrattar*
Annars ska vi vara hemma och ta det lugnt.
Trevlig midsommar! 
Och tack för ditt glädjespridande, mossquinnan! 
Pappsing, vi har inget bestämt inplanerat vi heller. Det sägs i alla fall att vädret ska bli rätt fint. 
Tack varulv och d samma
ser dig åxå som en glädjespridare:-)))
Jag å min gubbe å hundarna flaxar ut till husvagnen å äter lite gott,grillar å drar i oss några helrör haha..nu skojjade jag bara *fniss*
Så d blir luugnt å skönt:-))
Trelig midsommar. Jag kommer säkert att vara hemma om jag inte orkar fara till Klubbhuset imorgon.
Tack de samma!! O glad midsommar till alla andra oxå!!
Jag äter inte mina vänner. Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.
Tack! Hoppas du och familjen får en rikitgt fin midsommar oxå 
Tack mossis och alla andra! 
Jag önskar även jag alla inne på Bokstavsfolk en trevlig midsommar! 
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Önskar er alla en underbar midsommar med härligt väder och allt roligt som hör sommaren till 
Här blir det en lugn helg med sambo och djuren, se film, äta gott och bara vara och självklart sitta vid datorn också.
Har valt att ta en extra lugn helg eftersom jag börjat med Concerta idag och vill veta hur jag mår av den innan jag ger mig ut bland folk.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!