Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettannat-npf-relaterat
Läst 829 ggr
indra-bus
5

OBS!! Menar inget illa!!

Jag skulle bara vilja säga att vad jag än skriver här så LOVAR jag att jag aldrig menar något illa.

Tyvärr så är jag lite dålig på att skriva o hjärnan tänker fortare än jag skriver.

Försöker att tänka innan speciellt här, men tyvärr så blir de fel ibland ändå.

Har jag sårat någon har de inte varit min menig o jag ber om 1000 gånger om förlåt för de..

Jag äter inte mina vänner.  Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.

JohannaEkroth
0

Kyss

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

indra-bus
0

Trycker upp denna tråden så så många som mögligt läser. Man vet aldig när grodorna. Hoppar igen ;)

[Varulv]
0

Ingen fara på taket för min del iaf, indra-bus! Glad

Men lika känslig som du är för att såra, misskreditera, göra någon ledsen, är jag.

Så när ryktena kommer i svall på en community, då är jag inte sen med att tänka: "det är förstås mig dom kritiserar!"

ObestämdFlört

Zaphix
1

Men å andra sidan så är det väl upp till dom som missuppfattar och tar illa upp att fråga vad du egentligen menade med det du skrev?

Det kommer alltid vara folk som missuppfattar det man skriver, inte så mycket man kan göra åt och inget man behöver be om ursäkt för i förväg. Var och en är väl ansvarig för hur den tar till sig andras kommentarer.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

indra-bus
1

#4 Visst har du väll rätt i de du säger. Men vi bokstäver har nog lite extra lätt att ta åt oss.

Jag är blivit bättre på de jag är den jag är o försöker att göra mitt bästa men när jag är lite deppig tar jag åt mig extra mycket fast saker inte alltid är illa menade.

O de sista jag vill är att såra någon medvetet de är inte min grej ,)

Därför vill jag förklara.