Mycket märkligt
Min musmatta har en tendens att lägga sig på sniskan och jag flyttar på den så att den är jämsides med datorn. Men efter ett tag så är den på sniskan igen. Jag har inget minne av att jag flyttat den. Den har ju gummi under så att den inte skall flyttas så lätt men på något vis gör den det iaf.
Min flyttar sig också! Och jag flyttar tillbaka den. Jag vill att den ska ligga helt rakt, i linje med mitt tangentbord bredvid och stereon ovanför.
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
Precis. Det skall vara symmetriskt men nä det vill inte musmattan. fattar fortfarande inte hur den gör så att den flyttar sig. 
Just så beter sig min musmatta med…:P

Haha, känner igen problemet, det är orsaken till att jag blev less på musmattan och nu kör jag utan! Fungerar lika bra ändå 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Musmattor går ej att uppfostra har försökt i flera år. min vägrar trotts glidskydd under.
Sket i musmattan under ett år, men tro inte att den har bättrat sig när den väl kom fram igen.
JAg rättar till den glider iväg, den bara motarbetar mig 
Precis. Att dressera musmattan går inte. 

#5 japp jag insåg att den inte gick att dressera om jag nu inte ville limma fast den på bordet 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Vi får helt enkelt starta en dressyr kurs för musmattor.
Jag tror vi skulle bli snuskigt rika på idén, för det verkar vara en hel del, som har busiga musmattor.
Men när folk sedan skulle märka att kursen inte fungerade, finns ju risken att de blir arga på oss….
….så det är nog ingen bra idé :P
Jag har kommit på varför min flyttar sig. Jag blir klibbig i handen och när jag lyfter handen från musen så följer mattan med. hahahah cased solved
Hahah du är bra rolig du Pappsing
SÅ lite så. 
Men du kan ju inte byta ut något?!
Du kan ju inte byta ut ordet bra med dåligt för då blir ju meningen knasig. 
I den här meningen är "bra" en förstärkning av ordet "rolig", betyder att man har gott om humor.
En motsats till "bra" skulle då vara "inte", "Du är inte rolig du", betyder att man saknar humor.
Därför är "inte" motsatsord till "bra" i det här sammanhanget. Det man lätt glömmer när man pratar om motsatsord är att vissa ord har olika innebörd i olika sammanhang och därför har flera motsatsord.
"Att ha kul är snabbaste vägen till lycka"