Joar
Är det någon som vet varför Joar har avslutat sitt medlemsskap. Tycker det är tråkigt, eller har du bytt användarnamn?
Du är saknad!
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Jag som ständigt klickar in på de nyaste inläggen kom in på den här tråden tidigare idag.
http://support.ifokus.se/discussions/4ff868a0d4ebea0195000496-vad-skall-man-gora?discussions-1
Aj då, det lät inget vidare! 
Joar, om du läser detta så ska du veta att här får du vara dig själv!
Så trist när sådant sker
Jag saknar verkligen Joar, det var tänkt att jag skulle hjälpa honom/henne, att skriva en bok om sitt liv.
Jag hoppas verkligen att han kommer tillbaka.
Men, som jag fattade det, så har han fått mycket skit, inte bara här på iFokus.
Jag hoppas Joar, inte gör något dumt…
Vi får hoppas att han kommer tillbaka
Jag har absolut ingenting emot transsexuella. Jag har flera i min bekantskapskrets som är det. Så här kan han känna sig trygg. Det ska jag se till! Basta! 

Du Joar, du får gärna PM:a mig eller så, det hoppas jag du vet. 
#6 skrivet av Höstlegenden
Är hans konto på iFokus kvar?
Kom in här av en slump och man blir bedrövad,den ena efter den andra får på nöten och mobbas ut från i fokus.Vad sjutton händer egentligen och här inne behövs ni ju alla som ha diganosen för att stötta varandra.
Trist att se sånt här lite överallt,nu känner jag inte Joar,har aldrig sett personen men våga dig tillbaka för jag ser du har stort stöd här inne.Var dig själv och strunta i dumt folk.Jag vet det är svårt har mött dom själv och hoppat av och på i fokus men det går och du kan ta ett anonymt nick som du endast delar med dig till dom som du känner förtroende med.
Tycker sånt här är så tragiskt att jag ville lämna några ord efter mig när jag ändå hade vägarna förbi.
Jag förstår lite att Joar hoppade av.
Jag vet inte om du var inne igår, men jag öppnade min mun och skrev att jag önskade att det skulle bli bra stämning här inne igen.
Oj, vad jag fick skit för det i en tråden.
…nu ska jag inte ta över den här tråden, men jag förstår verkligen om Joar, inte vill vara kvar.
Nu är jag sådan person, som lägger detta bakom mig, men jag vet om att Joar, hade redan fått en del skit genom alla år.
Och har kanske inte samma styrka…
Men jag hoppas verkligen att han kommer tillbaka!!
Vi saknar dig Joar!!!
Hej Pappsing !'Nix jag var inte här igår,hittade in av en slump via uppdaterade inlägg och ville säga något kort eftersom det tycks vara så vanligt på i fokus med dessa påhopp.
Många har hoppat av både värdar,medarbetare och medlemmar,folk man sen saknat och på en sån här sajt behövs ju stöd för många och då blir jag bara mer bedrövad när människor blir undanfrysta där dom verkligen söker gemeskap .
Man måste reagera för människors rätt att vara som dom är och nu lärde jag mig lite om vad Bokstavsfolk är och får förståelse för en grupp människor jag inget visste något om 
En fin Söndag till er !
Om Joar läser detta, jag har absolut inget emot HBT personer, kärlek är kärlek oavsett kön och ibland så manifesteras man i fel kropp och då får man göra det som behövs för att bli "rätt" Även om man alltid är rätt i mina ögon.
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
WolfHeike - Vi känner ju varandra sedan länge på iFokus och jag vet vad både du och jag har i våra ryggsäckar. Så dina ord är att betrakta! 
Du är välkommen härinne hos oss om du vill prata någongång tillsammans med impulsiva, rastlösa ensamvargar, eller hur man ska säga. 
Tack Hanna ja vi har väl "bompat" i varandra några gånger här på i fokus studs studs 

Bra att sånt här tas upp för alla ska ju kunna vara med anser jag ,att öppet prata om det när så många åker på sina nitar så får fler upp ögonen och kan säga till.

Jag vet inte vem Joar är, tror jag, eller vad detta egentligen handlar om men vad folk har för sexuell-läggning är inget som gör någon skillnad för mig… förutom när jag ska ha sex med dem iofs
men det har jag inte över nätet…
I alla fall har jag inte haft det än…
Men vad är det som händer?
Missar jag alla de otrevliga inläggen eller hinner moderatorerna ta bort dem?
Eller fattar jag inte vad som är otrevligt?
pEr
Så vitt jag vet så är det ingenting som har skett öppet på detta forum. Jag går alltid igenom de bortröstade (anmälda inläggen) men ingenting som ska ha varit riktad mot Joar.
Joar finns inte kvar som medlem. Klamrarna runt ett användarnamn visar att medlemsskapet är avslutat. Men personen kan fortfarande läsa i tråden, eftersom detta är en öppen tråd. Det behövs inget medlemsskap för att kunna läsa här.
Därför jag skriver som att Joar finns här fortfarande.

Då hoppas jag Joar fixar ett nytt medlemsskap under ett annat namn så vi som gillar människor kan få mer sällskap av varandra!
Ja det är förjävligt att man inte kan få bara vara. Ja det är olyckligt att en del människor blir rädda för hur andra älskar eller ser på sig själv.
Men det enda man kan göra är att ha tålamod. Mod att tåla. Vi nöter ner dem! Det är inte lätt men alternativet är inget jag eftersträvar.
Att vara intolerant med de intoleranta har aldrig varit en lösning, som jag ser det. Detta betyder ju självklart att forumets regler ska följas!
pEr

Om ni Joar väljer att inte komma tillbaka till iFokus så kanske de som vill ha forsatt kontakt med h*n kan ta kontakt via Joras blogg http://joar.blogg.se/ (fanns med i signaturen på h*ns användare)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Tack alla för era kommentarer. Jag valde att avsluta mitt konto eftersom vissa personer ALLTID på något sätt luskar fram vem jag är. Dessa personer struntar i personlagen om att man inte får avslöja någon identitet. Jag har skapat nya konto för att få vara anonym. Till en början så skrier jag ingenting som kan röja mig men det dröjer inte länge för dessa personer att röja min identitet.
Det har alltså inget med mitt könsbyte att göra för det har jag bara fått en massa positiva reaktioner på. Att jag är stark som genomgår detta.
Pappsing skrev i min blogg om att ni saknade mig och jag sakner er med för det har arit trevligt att vara här inne.
MVH Joar
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Välkommen tillbaka till oss! 
Synd att du inte får vara ifred från vissa oavsett vem du är! Jag finns om du behöver prata! 
Tack. 
Ja det är verkligen tråkigt att vissa personer inte kan hålla sina fingrar i styr. Har PM:at grabbarna om att dessa personer alltid skall skriva öppet om vem jag är och vilka konton jag hade sist osv. Det är som om de vill komma åt mig och göra mig illa. Som ett mobboffer.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Joar, du får gärna PM:a mig personernas användarnamn så ska jag göra allt i min makt för att se till så ingenting sådant händer här.
Tufft av dig att komma tillbaka och du har en supertrevlig blogg,läste för en stund sedan.Lycka till och hoppas du får lugn och ro nu 
Tack Wolfheike. Undrade just om varför jag fått en massa läsare helt plötsligt. Det måste vara den här tråden som ligger bakom att jag helt plötsligt fick mera unika läsare än tidigare. 
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
#23 Jag är verkligen MYCKET glad över att du är tillbaka
Välkommen
Tack så mycket. Det värmer. 
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *

Här är du iallafall välkommen tillbaka 
Vet inte vad "bråket" med andra värdar handlar om eller vad som startade det så det lägger jag mig inte i, dömmer inte folk efter eventuella rykten, mm utan jag dömer folk efter hur de beter sig. Och här har jag iallafall tyckt att du betett dig trevligt, som så många andra på denna sajt 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Tack Anne. Det är snällt sagt. 
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Joar vinkar å tjoar till dig:)) känn dig varmt mottagen här inne:) även du Heike kul du klaffsa in:))
Joar, jag tror jag vet vem du är, och jag har alltid sett dig som en snäll människa som bara gjort sig förtjänt av att möta vänlighet från andra. Jag hoppas du trivs här inne iaf!
En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.
Krama om Pelle! 
Tack alla. KOmmer att vara lite mera aktiv från och med imorgon. Ligger på avdelningen en natt till och det är bara knöligt att surfa på surfplattan.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
#35 Hoppas allt går bra för dig:-)))

Tack mossquinnan. Jag skall tro på mig själv. 
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Har inte läst allt nu men vad är dett nu.. Hoppas du kommer tillbaks..
Vad vär de som hände??
Du för gärna pma mig o berätta,, Kram
Jag äter inte mina vänner. Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.
Hihi indra-bus Pelle Långlös är fd Joar
Ok, Tack för info ;) Ha en bra dag tjejen,
Jag äter inte mina vänner. Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.
Så lite och d samma till dig
Krya på dig Peller långlös! Kram