Pinsamt om namnet
Jag ville ha Pelle Svanslös men det gick inte och då tänkte jag på långsvans men det råkade bli långlös. Haha, vad pinsamt.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
*ler* Så kan det gå.
Mitt kan bli Hostlegenden eller Hästlegenden. *skratt*
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Nej då jag tycker d e gulligt :-)))
#0 Helt ok namnet tycker jag 
Finns en hel det fantasifulla namn man stöter på.
Vilket får mig att vilja fråga höstlegenden hur hennes nick uppstod ?
Ja, kan vi inte berätta, hur vi tänkte när vi valde vårt namn här på iFokus?
Jag är nybliven pappa, eller…ja, i februari, för mig blev Pappsingen bra, då jag ser det ordet, som både varmt och lite humor i.

AnneN har jag av ganska uppenbara skäl då mitt namn är Anne Näsman, men innan dess hade jag användarnamnet Biobio, och nej det är inte för att jag gillar att gå på bio utan det är för att jag i 9:an var på klassresa 1 vecka till Kreta och då jag skulle skapa en användare på lunarstorm någon månad efter det så tänkte jag först ta namnet Samba som var namnet på min favorit bar där, men det var upptaget så jag tog namnet Biobio istället som var namnet på en av de andra barerna längs samma gata och sedan hängde det med mig överallt på internet tills för några år sedan då jag blev Sajtvärd på Blandrashundar och ville ha därför ha mitt eget namn istället.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Är Moder Jord älskare & älskar även mossa..sen att jag även är en quinna vart rätt så lätt val för mig *L*
Höstlegenden (hämtat från filmen Höstlegender) för att jag gillar western-filmer/vilda västern, hösten och hoppas att jag ska sätta något spår på vår jord innan jag dör, och på så sätt bli ihågkommen.
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
#8 Undrar vad det är för film? Gammal eller ny? Kända skådisar? Filmnamnet klingar lite bekant tycker jag men kan inte komma på vilken det är

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Höstlegenden är ett vackert *nickname*
likaså videon the legend of the fall *me liike a lot*
#10 Aha det är DEN filmen. Tack Anne 
Gripande film…
Höstlegend har jag sett. Tycker väldigt mycket om Brad Pitt. ;-)
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Jag har aldrig sett den,vet inte om ja vågar..e så blödig 
#14 me too mossis. Klarar inte av att se vissa filmer. Bara sitter och tjuter då haha
#13 Håller med..han e grym och såå snygg:-))) Tro nu inte att jag är karltokig eller så *S*
#16 skrivet av mossquinnan
….sådant behöver man inte tro…sådant vet man….:P
#13 o #16 Han är en mycket vacker man. Det behöver man inte vara karltokig för att tycka 
Min favoskådis :-D
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Jag har ett ganska trist nick, Joanna för att det är så jag heter och 76 för att det är året jag föddes.
för att jag knaprar och knaprat massa piller
Min häst heter så, om man tar bort _ förstås. Tillräckligt konstigt för att det ska finnas goda chanser att det är ledigt när man vill gå med på något nytt ställe.
"Att ha kul är snabbaste vägen till lycka"
Mitt namn kommer ifrån serien Dödlig fångst på Discovery channel
insåg dock att jag hade vänt på namnet 
Dödlig fångst är ett av mina absoluta favoritprogram på Discovery