Eye Q
Nu har jag beställt detta och är lite spänd på hur d kommer påverka mig.
Kommer skriva om jag upplever d positivt!
Så tack pappsingen för tipset

Det ska bli spännande att höra!
Äter du nåt annat också (medicin) eller blir det bara detta?
Nej jag äter ingen medicin mot min ADHD,den har bara förvärrat min situation..Jag är ganska spänd utav mig och den biverkningen var störst ,som jag inte orkade med..vart ännu mer spänd och såg tom sämre.
Pappsing upplever denna positivt och en annan han tipsat den om..så d blir kul
Jag hörde något nyligen om att Omega-3 preparat bara är bluff och båg, men det kanske var bara gällande hjärt- och kärlsjukdomar.
Måste man inte käka riktigt hög dos av de där för att de ska ge effekt? Låter som en riktigt dyr historia isf. :P
#3 skrivet av MissNathalie
Du äter en stor dos i de första 12 veckorna.
Sedan trappar man ner rejält.
Här är en artikel, där du kan läsa att det fungerar.
Kanske inte fungerar på alla, men…
Tycker d är värt ett försök iaf, bara man inte får i sig för mycke bra fetter, för jag äter mycke lax, avacado nötter osv..ah fast d märks väl om man sväller upp ennu mer "l"
Oxå sugen på att testa, hade läst lite om det innan pappsing tippsade, men det gjorde ju bara att jag mindes det.
Läste om en annan variant på samma sak som hette efalex.
Kan tänka mig att det är lite som med medecin här, det fungerar olika på olika människor.
Har testat allt möjligt genom åren i självmedecinering, alla möjliga varianter på vitaminer, mineraler och liknande, chisan, rosenrot och allt vad det heter, spirulina mm men vet inte om något fungerar.
Var ine på omega3 ett tag med men glömde bara bort det så ingen aning om det hjälper.
mossquinnan avrt bestälde du ifrån?
Kanske är fler här som har testat eyeq eller efalex eller liknande som kan berätta lite mer om hur de uplevde det.
Jag som inte äter kött åt kapsal med linfröolja för ett par år sedan, möjligtvis att det blev en liten förändring, men kan lika gärna varit inbillning.
Kändes dock orimligt att med min kassa ekonomi slösa över 300 kr i månaden på det.
Nu vet jag inte vart Eye-Q's fiskolja har sitt ursprung, men man bör vara medveten om att många tillverkare uppger felaktiga ursprungsländer för sin fiskolja. Vilket gör att man inte riktigt kan veta om det verkligen är etiskt försvarbart att äta den fiskoljan. Varit debatt tidigare om företag som uppgett felaktiga ursprungsländer, och det visat sig att det kommit från Marocko, inte jättebra direkt.
Nu var det två år sedan, men samtidigt vet man inte under vilka förhållanden som den fislkolja man äter har framställts så bör man nog fundera på om man vill vara med och stödja det.
Fiskolja verkar vara sisådär att äta om man ser det ur ett större perspektiv.