aaaaaaaaddddhhhhhhhddddd
är ni maniska när saker blir jobbigt*? jag har typ bara släppt efter känns det som, släpopt kontrollen som jag försökt hba jämt och nu e jag bara maniskt hyperaktiv å känns som jag inte behöver bry mig om saker mer :)
Bra du lyckats med det 
Knaprig! Har för mig jag läste någonstans att du har bipol sjukdom. Äter du ingen medicin för att INTE bli manisk? Förstår att det kan bli hemskt jobbigt och ställa till det att vara utan medicin då.. efter vad jag har läst om sjukdomen
Hoppas det känns bättre idag !
nä jag har bara ADHD diagnos iaf än så länge men jag äter Ritalin fast de hjälper inte :p just nu iaf..
ja brukar inte va riktigt såhär fast har ju varit typ deppad förut å funderat om det hållit nere mina "hyper" fasoner.. för känns som ju bättre jag mått desto mer hyperaktiga grejer har jag gjort också.
men inte såhär.. men kanske är pga allt annat. så hjärnan bara triggar igång kroppen? för att slippa annat? vet inte.. hmmmmmm
#3 Aha, då blandade jag ihop dig med nån annan
Sorry 
Jag var nog rätt hyper jag oxå i ungdomen. Eller rättare sagt tills jag kraschade på ålderns höst
det är inget du behöver be om ursäkt för aspie :) inte för mig iaf, men tack ändå.
det som e konstigt är väl att jag är liksom jätte ovanligt mycket hyper, men egentligen borde va mer deppad? eller jag är det också… går mer som bipolär nu egentligen tror jag faktiskt :p väldigt upp å ner..
undrade väl mest på nåt sätt om kanske någon annan märkt av att när det hänt något seriöst, att man blir mer hyper då? eller om det bara e jag..
Kan vara Ritalinen.. Tala med läkaren om det.
#5 Tack det var skönt att "höra"