Animal planet
Vi med NPF brukar ju vara väldigt fästa vid djur av alla de sorter. Finns det någon överhuvud taget som inte har djur på bf?
Brukar ni titta på animal planet? Jag älskar den kanalen och tittar på den nästan mer än något annat förutom tv4 fakta då förstås.
Ja, jag har djur, har katt ( har alltid haft katter ). När jag bodde rikitgt ute på landet så hade jag hönor, tupp, grisar och får också, jag älskar djur. Och, jag tittar på Animal Planet oxå, jag känner mej lugn och harmonisk med djur 
Ja, djur är verkligen rogivande och ångestdämpande. Hundar har sen jag var barn alltid varit min stora röst och trygghet.
Har en hund men har haft många andra djur oxå. Förutom hund hela livet, katt, papegoja, nymfparakiter, orm, råttor, marsvin, hamster, kanin, fiskar….
Jag har den inte nu. Men de är på sätt o vis bra för när jag hade de så blev de inget gjort. Jag är ingen tv människa men då satt jag framför tv hela dagarna
Jag äter inte mina vänner. Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.
#3 Sen jag kraschade har det blivit mycket titta på tv. Jag faller liksom till ro då. Klarar inte av att läsa längre så då blir det tv.
Har dock den senaste tiden känt att jag vill komma igång med nåt så jag kan träffa andra människor. Tar ett litet litet steg i den riktingen varje dag 
#4 Vad kul att höra att de går åt rätt håll.
Jag kraschar oxå ibland o då skulle den kanalen vara bra att ha. Fast jag läser mycket då i stället de skingrar tankarna på mig..
Jag äter inte mina vänner. Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.
Jo, att läsa är bra. Läste ofta förr och saknar det mycket 
Är allergisk så tyvärr 
Annars hade jag velat ha katt, älskar katter
När jag bodde hemma så var animal planet det enda jag tittade på hela dagarna … djur är jag besatt i. Har inte varit utan någon djurkontakt hela mitt liv förutom gångerna jag har varit inlagd på sjukhus. (Började gråta när jag såg hundar på tvn för jag saknade mina
Och grät också när jag såg en animerad råtta i några eftertexter)
Jag älskar djur!
Men att titta på dom på TV är väl kanske inte riktigt min favoritsyssla, tycker sånt är rätt trist.
Har tyvärr bara en häst just nu, men i framtiden är planen att skaffa en ny vovve. Men hästar är mitt liv, älskar dessa underbara varelser och det är en otrolig ynnest att få möjligheten att ta del av deras värld.
Jag har inga djur men är intresserad av dem. Jag skulle gärna vilja ha en kanin eller marsvin men jag vet att jag inte kommer kunna ta hand om dem eftersom jag tappar intresset så fort. Var med om det när jag var yngre och min mamma fick ta hand om min djur. Inte alls juste. :(
Jag har ALDRIG varit utan djur. Hästar, hundar, katter, höns, får, getter, fiskar, ödlor, sköldpaddor, kaniner, fåglar…. Det mesta har passerat tröskeln här.
Fattar inte hur folk kan leva utan djur! En hund eller katt är väl det minsta som hör till ett hem ;-)