Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettannat-npf-relaterat
Läst 1847 ggr
Pelle Långlös
0

CajsaBajsa

Varför har CajsaBajsa sagt upp sitt konto? NÅgon som vet?

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

JohannaEkroth
0

Har hon?? Förvånad

Nä vad trist! Ledsen jag blir! Gråter

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Pelle Långlös
0

Jo jag såg det i någon annan tråd och hon hade [] runt sitt namn.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

[aspie]
0

Näe så tråkigtRynkar på näsan

[Joanna76]
0

Hon var ju här igår?

Såg i tråden "vill väcka debatt" att hon vill inte vara kvar pga allt tjafs som har varit här.

Trist att hon försvann men hon har dessvärre rätt. Hoppas det snart blir bättre stämmning igen för jag tycker sånt känns trist, och vi bokstäver är ju extra kännsliga.

Fortsätter det med massa bråk då hoppar jag också av. Jag vill kunna ta del av andras tips och berättelser inte läsa massa bråk Rynkar på näsan

JohannaEkroth
0

Rätta mig gärna om jag gjorde något fel igår.. Obestämd

Denna kommentar har tagits bort.
[Joanna76]
0

Tror inte du gjorde något specifikt fel igår, jag förstår att en del tröttnat på alla dessa OT trådar, mig spelar det ingen roll. Det är nog rätt allmänt mycket tjafs.

Föresten så har Pappsing skrivit i ett PM till mig att han har gjort sitt här inne men han har kvar sitt konto.

JohannaEkroth
6

Okej. Det var tråkigt! Rynkar på näsan

Några blev besvikna och arga igår och reagerade starkt. Det är vanligt för oss med bokstavsdiagnoser.

Nu försöker vi låta detta rinna av och gå vidare och så får de som blev arga igår och gjorde radikala saker komma tillbaka ifall de vill. Vi har regler och en sajtbeskrivning för att man ska veta hur sajten är formad och vad som tillåts.

Många blir förvirrade när detta inte följs. Därför jag var tvungen att ryta till lite. Jag har ju ingenting emot dem personligen. Absolut inte! Skrattande

Så, låt oss fortsätta med de vanliga diskussionerna och låta detta rinna av oss!

Kyss

Jennix
4

#8 skrivet av Höstlegenden

Du har gjort ditt bästa.

Precis som du skriver, vi är många med starka känslor och dålig impulskontroll ibland. Vi reagerar och agerar och sen ångrar vi oss. Flört

Man får träna i att fundera över vad konsekvenserna blir när man reagerar, och så får man fundera över vad man egentligen blev arg för.

Jag tror folk kommer tillbaka när de har lugnat sig och när de förstår vad de vill, varför de känner som de gör, vad deras egen del i allt är.

Man kan inte förändra ngt man är missnöjd med, om man smiter ifrån allt som inte är precis som man vill ha det. Flört

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

[Kaktuz]
0

Det är som med ditt citat Jennix:

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

Underbart! Men passar dock inte alla, tyvärr.. Obestämd

[aspie]
5

Tråkigt när det blir så Rynkar på näsan

Höstlegenden har endast gjort sitt arbete och skött det utmärkt under de år hon varit här. Att hon var tvungen att ryta i för en enda gångs skull ska hon inte bli lastad och anklagad för.

Förstår allvarligt talat inte varför vissa lägger skulden på henne och skickar otrevliga pm till henne. De borde skämmas för det förtjänar hon inte. Hon har suttit i kläm mellan tvistande åsikter hos medlemmar och det var hon som fick ta smällen? Inte godtagbart!!

KRAM Höstlegenden.

JohannaEkroth
3

aspie - Allt är utrett och genompratat och förlåtet nu. Så nu kan vi bara gå vidare. Flört

[aspie]
0

#12 Härligt Höstlegenden Glad

CajsaBajsa2
6
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag fick höra om denna tråden. Så jag skapade mig ett tillfälligt konto bara för att förklara varför jag gick ur.

Först vill jag säga: Jag är inte arg på någon! Glad

Jag har fått ut mycket gott av den här sidan, och det är jag väldigt tacksam för. Men nu på sistone har det blivit lite väl mycket tjaffsande för min smak.

Jag har fått ut det jag ville och jag är nöjd. Det betyder inte att jag tycker illa om forumet eller någon medlem.

Som några av er läst så sitter jag alldeles för mycket vid datorn, det mår jag inte bra av. Det är lätt att fastna på forum och bli sittandes. Det försöker jag undvika.

Så jag gjorde helt enkelt så att jag gick ur. För att göra det lätt för mig, att inte hamna i tjaffs och att inte bli sittandes som en grönsak.

Jag har msn och om någon vill lägga till mig där vore det bara skoj. PMa i så fall. Jag väntar några dagar med att avsluta detta kontot.

Bara för att bevisa att jag är jag så lägger jag här till den bilden jag hade som Avatar förut.

Ps. Höstlegenden, du gör ett jättebra jobb! Glad Jag tycker inte du gjort något fel.

JohannaEkroth
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack, Cajsa, jag accepterar ditt beslut. Och jag saknar dig här.

Det brukar inte vara tjafs på Bokstavsfolk.

Det är nu det har varit det vid två tillfällen på kort tid. Annars vet jag inte när det var tjafs sist.

Tråkigt att du råkade ut för de två enstaka gångerna.

Önskar dig hur som helst lycka till i livet och varmt välkommen tillbaka när du känner för det! Kyss

Postar detta både som moderator och mig själv. Kyss

[aspie]
2

Tråkigt CajsaBajsa att du försvinner härifrån Rynkar på näsan

Tycker du har varit som en härlig fläkt här inne Flört Kommer att sakna dig..