Reklam
På tal om att ifråga sätta. Hur påverkas ni av reklam? Själv har jag aldrig blivit påverkad. Min järna tänker att de där är bara maipuation.
Jag äter inte mina vänner. Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.
Jag köper inte något för att jag ser det på reklam. Av egen erfarenhet så vet jag att det mesta inte är så bra som reklamen säger.
Men reklam kan påverka mig negativt som när den fladdrar och rör sig här på bf t.ex. Blir ibland tokstressad av det.
Jag vill blint säga att reklam inte påverkar mig, men sedan har jag ingen aning om det gör det i det undermedvetna.
Att man kanske går i affären och köper en vara, för att ens hjärna har det i sig….
Men man tänker inte på att man köper just den varan, eller märket pga reklamen, för att det ligger i ens undermedvetna
Jo de är möjligt att jag blir påvärkad under medvetet. Fast jag ser sällan vad reklam är reklam för. Som reklamen här vid sidan om texten. Har jag ingen aning om vad de gör reklam för.Inte för att jag inte föstår utan för att den är totalt ointresant.
Jo förästen foder bilen kan jag gå in o titta om de har något intresant ebjudande som passar mig o mina djur. Om tex min hunds hundmat är 300 kr billigare så spar jag ju 300 tex. Men lockas inte köpa något jag inte behöver ;)
De är lite roligt när de ringer företag som skall göra reklam. O de frågar hur måna telefoner har du sett reklam för senaste vckan öö har aldrig sett reklam för någon telefon tex.
När jag fortfarande kollade på tv så förföljde reklamer mig till dess att jag köpte produkten och vips så var dom borta… Det kunde röra sig om månader som dom spelade samma reklam i varenda paus…
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Jag blir säkert påverkad undermedvetet, det vet jag inget om.
Kom på att en del reklam på tv faktiskt påverkar mig. En del blir jag så irriterad av att jag måste byta kanal innan jag exploderar känns det som. Dove (tror jag att det är) har en sån reklamsnutt som nyligen kommit tillbaka som retar gallfeber på mig
Försökte hitta den på yoytube men lyckades inte
Jag kommer i håg två reklamer. Den med killen som är förkyld o den med hunden som inte får röka "fy fido du får inte röka här"
O en reklam om en bil där killen säger, får inte jag en sådan ska ingen annan ha de häller. Men de är ju min humor o jag kommer inte ihåg vad de var reklam för mer än att den ena var för någon bil.
#7 En del reklam är vansinnigt roliga som jag aldrig tröttnar på men jag minns inte vad det är reklam för. Inte alltid i varje fall. Tycker ICA och Tele2 kan ha en del roliga inslag (vad jag kommer på just nu).
Reklamen du beskriver känner jag inte igen. Måste ha missat det 
Ha ha ja ICA reklamen är rolig oxå. Lite ot men när min dotter heter Marika. Men när hon var liten sa hon att hon hette ICA. O folk tittade på mej o undrade hur jag kunnat döpa henne till de..
nej jag tror inte jag påverkas av reklamen
ibland rätt sällan så kan jag bli nyfiken på något jag har sett i reklamen men då är jag alltid noga att läsa på och fundera behöver jag verkligen det här
och jag blir spyless på all reklam på tvn tycker programmen blir förstörda och jag tappar lätt fokus på programmet när det hela tiden bryts för reklam
angående reklam nåt jag faktiskt tycker är lite kul är att jag är med i olika undersökningar där man får bedöma reklamen och ha åsikter om den
är även med och testar nya produkter som man oftast får gratis i gengäld att man bedömer produkten med olika formulär och blogginlägg
hmm blev osäker på om jag motsäger mig själv nu kanske
har lite extra svårt att fokusera idag (kvardröjande effekt av ett elakt migränanfall)
#9 hahaha den va kul. Dottern ICAl 
#10 Kul att kunna testa nya produkter genom att besvara formulär. Hur får man den möjligheten?