OS
Någon som längtar efter os. Två veckor kvar.. Jag är ingen sport nörd längre men os är en höjdpunkt för mig..
Jag äter inte mina vänner. Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.
Nej, det där överlåter jag åt sportfansen
Jag blev "allergisk" mot sport av olika orsaker
Jag är definitivt ingen sportfåne, men OS kan vara lite lagom underhållande att titta på! 
För var sport mitt "special" intresse hade jag fått välja hade de blivigt ridskola. Men de sa min mamma att de var inte min grej. Så jag gick drömande dit o klappade hästarna. O jag fick bara ha en katt.
Men har man ADHD o myror i brallorna så blev de sport i stället Simnig o fotboll.
Men om jag fått rida hade Malin Bajard fått slänga sig i väggen ;)
Hahaha, ja men hästar räknar jag inte in i sån sport. Ridit har jag själv gjort 
Sommar-OS har ju så enormt många idrottsgrenar på programmet, att alltid hittar man något, som intresserar, när man väl slår sig ner framför teven…! 
Häst sport är ju oxå en sport, Tänkte inte på de.. Men jag tror ni förstår hur jag menar
O även om man inte gillar sport är de ju lite folk fest..
Min dotter är dock ointreserad hon frågade förra sommar os om de var Zlatan som hoppade höjdhopp..
#6 Hahaha så gulligt 
lite grann säger jag…
tycker det är en stor fördel nu när dom även sänder på nätet då kan jag ligga i sängen och slökolla och blir jag rastlös så byer jag bara flik och gör nåt annat en stund…
Lär väl kolla på dressyren, i övrigt är jag inte så fascinerad över OS alls.
Tycker dock det är roligt att även små sporter får mediauppmärksamhet under OS, det är positivt.
O nej inget med sport av alla sorters lockar. Bli nästan arg när alla kanaler ta upp tid och plats för ordinarieprogram 
Har inga tv-kanaler så jag kan inte se men det skulle varit intressant.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
#10 Precis så kaktuz känner jag oxå 
Kollar aldrig på någon som helst sport.
Sport är i min mening slöseri med tid, utöva ja men att titta på… glöm det. 
Tråkmonsar ;)! De e jätte kul spännande. Har alltid fått titta själv har inte ens haft en kille som gillat de.
På den tiden var de jag som satt i soffan skrek tyst de är fotboll på tven ;)
Vilken osis du har indra-bus. Jag stöter mest ihop med människor som är sportgalna
Jag är upprörd!
Jag hade sett fram emot att titta på konstsimmet, men icke, svt verkar inte ens ska sända ifrån det på webben.
SVT kan se fram emot ett upprört mail från mig nu..
Okej, det är väl inte så många som är intresserad av att titta på det. Men de visar ju fotboll, och seriöst, hur många tittar egentligen på det liksom?