Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettverklighetsberättelser
Läst 2518 ggr
Pelle Långlös
0

Vad gör ni om dagarna?

Jag sitter vid datorn för det mesta. Har semester från jobbet nu i juli. Sen brukar jag gosa med katten och busa. Ev. går vi ut en sväng om det är fint väder. Ibland har jag några möten och liknande inne i stan.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

[Pappsing]
0

Jag är mycket med min fru och dotter.
Annars så cyklar jag, sitter vid datorn, lagar mat (lunch), diskar.
Städar då och då…
Handlar det som behövs…
Träffar kompisar då och då…stort sett varje dag.
Jag lever livet med andra ord :P

Banankaka320
0

Datorn, hänger hemma hos pojkvännen med vovven eller hänger hemma hos syrran med vovven. Är nästan aldrig hemma Oskyldig

[aspie]
0

Hemma mest vid datorn eller tv:n när jag inte städar och diskar då förstås. Sen är det ju klart att jag gör ju en del saker förutom data och tv. Brukar se fram emot tisdag då mitt älskade bostöd kommer. Hon är som en fräsch sommarvid som kommer in och blåser bort allt jobbigt. I morgon ska hon bjuda mig på ett mysigt fik ute på vischan lovade hon. Ska blir roligt Glad

AnneN
0

Sitter vid datorn (mest iFokus & facebook), pysslar med djuren och försöker få vardagen att fungera vilket jag inte lyckas så bra med.

Ska egentligen arbetsträna 50% just nu, men klarar inte av det pga all ångest.

Djuren är mitt liv och just nu har vi här hemma "bara" 1 hund, 3 katter, 3 råttor, 6 gerbiler och en hel arme med dammråttor Tungan ute

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Pelle Långlös
0

Brukar era dagar kännas långa? Jag brukar sova bort några timmar på dagen för annars blir det så långt från morgon till kväll.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

[aspie]
0

För min del går dagarna flygande fort nu för tiden. Men det är ju så att ju äldre man blir ju fortare går dagarna. Och jag är ju nästan lastgammal nu Flört

[Pappsing]
0

#5 skrivet av Pelle Långlös

Mina dagar känns för korta tycker jag….
Jag hade mer än gärna dubblat antalet timmarna per dygn :P

Pelle Långlös
0

Tänk så olika det kan vara. :-D

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

[Kaktuz]
0

Har kids hemma så lite sånt där, pärla fototavlor, leker med kattunge, försöker överleva dagen..

Allamej
0

Ta hand om djuren, sitta med iFokus och fejjan + några till, designa och tillverka smycken, måla i olja och sen har jag mina serier som jag följer.

Jag har ju snart varit sjuk (fysiskt) i 3 år så problemen från det är ju en del av min vardag.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

[CajsaBajsa]
0

Ja, mina dagar brukar kännas långa, ofta känner jag också för att sova bort delar av dem, ibland hela dagarna men det går ju inte. Fast det är mest när jag har har ont och mår dåligt.

Jag sitter mycket vid datorn, umgås med min man och våra råttor, går promenader, helst i skogen, kanske går på second hand eller in till stan. I perioder pysslar jag mycket, syr och ritar. Jag skriver mycket i dagbok också.

JohannaEkroth
0

Puttar denna.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Pelle Långlös
0

Idag skall jag fara in till stan och fylla på mina mediciner.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Allamej
0

Pärla pärla pärla… och imorgon kommer en pärlvän hit och vi ska pärla. :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.