Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etiketttips-goda-råd
Läst 2049 ggr
Karmatarerskanise
1

Tränar du?

Tränar du något?

Själv gör jag det.  Märker att jag mår bättre av det. Mindre tvång, mindre oro. Dessutom tvingas jag vara lite social innan passen, men bara lite. Alldeles lagom.

AnneN
1

Skulle vilja gå på gym, men tyvärr är jag sådan som inte tar mig iväg om jag inte tränar tillsammans med någon vän.

Men däremot så promenerar och tränar jag mycket med hunden tillsammans med andra hundbekanta om det räknas?

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

JohannaEkroth
1

Jag provade på vattengympa. Det var jätteskoj! Ska nog börja med det.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

indra-bus
1

Jag har tränat i hela mitt liv började tävling simma när jag var 7år höll på i 10.

När jag var 10 började jag spela fot boll målvakt. Men efter 4 hjärnskakningar o en drös med ledbands skador ben brott fick jag sluta.

Sen var de spinning o gym som gällde. Antar jag lät min hyper aktivitet komma ut .

Men mina leder tål inte den påfrestningen längre så nu går jag med hunde ca 2 tim om dagen. O cyklar överallt har ju inget Körkort kvar. Lite lätt styrke Träning hemma .

Men jag saknar gymmet de var mitt andra hem i många år. O som hera skriver man måste vara lite social.

O man mår så mycke bättre om man tränar.

Jag äter inte mina vänner.  Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.

powerofthebass
1

jag tränar varge dag , cyklar ensam längs landsvägarna vilket jag tyckert mkt om .

sen  till vintern kommer jag att träna  inomhus  på spinning och rodd maskin XD

så härligt att träna man kommer ifrån allt , allt bara försvinner.

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

Pelle Långlös
1

Jag försöker att träna här hemma med vikter och sen cykla. Det går lite si och så där med det just nu.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

[aspie]
1

Tränar genom att jag cyklar eller går vart jag än ska. Samt att jag går långa promenader med hunden.

Har velat testa att springa länge men det klarar jag inte med min söndervärkta kropp av längre. Har ramlat några gånger för att benen inte lyder.

Tränade skrot när jag var ung tills jag blev med barn. Sa jag skulle börja igen så fort hon var född men har inte kommit dit ännu (24 år sen)haha

Gick på spinning och kick ´n box (stavning?) ett tag men kroppen och hjärnan sa ifrån.

kristina130
0

Jag tränade innan jag började med mina Medikinet, både styrketräning och raska promenader. Eftersom jag fått hjärtklappning av Medikineten har jag blivit rädd för att träna/ ta ut mej, trots att sköterska sagt att det bara är bra om jag tränar, men jag vet inte om jag vågar Obestämd

Pelle Långlös
1

Var just på en promenad. 3km blev det.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Karmatarerskanise
0

#7 Börja lugnt så ska du se att det komemr gå bra :)

Caf_Roy
0

Rider ca 2ggr i veckan, cyklar om jag ska någonstanns och promenerar 2 timmar i veckan.

"Att ha kul är snabbaste vägen till lycka"

kristina130
0

Tack Hera, ska försöka med det, känner att jag måste röra på mig för att bli av med oron inom mej.

greenlight
2

jag går på gym några gånger i veckan, hållt i träningen i ett år nu, innan dess hade jag ett uppehåll på 4 år.

men jag känner att jag vill fortsätta många år med styrketräningen, både för en snyggare kropp och att man mår mycket bättre

Ladydragon
0

jag instämmer att motion minskar oron och ångesten

själv nöjer jag mig mest med promenader

försöker även gå  med mina walkingstavar då det minskar smärtorna i knäna och ryggen Glad

Tintin82
0

Vill väldigt gärna träna med min ADD har det blivit svårt att komma iväg och träna men ska försöka till hösten

Jennix
0

Har tränat förut men har svårt att ha en vana…trots att jag gillar det. Speciellt sådant som är dans eller högt tempo, högintensiv Träning.

Inser dock att jag måste börja träna igen, för ryggen och hjärtat - om man ska lyckas hålla sig frisk när man blir äldre.

Jag är ju inte 25 längre…

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

sudniF
0

Periodare :P

Men bara löpning, cykling klättring ute hemma (ridning räknar jag inte)

eller prommenader offpist i sådär 4 timmar.

Men nu har jag varit lat länge, skäms på mig.