Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettutanför-ämnet
Läst 1167 ggr
Pelle Långlös
0

Så irriterande

Jag är inne på Facebook och ser att visa har använd någon app eller vad det heter. Klickar på den för att få reda på vad det är men istället kommer en ruta upp att jag måste godkänna och så vidare. Det var liksom inte det jag ville jag ville ha info om den innan jag godkänner något.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Karmatarerskanise
0

Testat google på det?

Håller med om att man måste gå med i de olika sakerna innan man kan läsa om det.

Pelle Långlös
0

Nä så intresserad är jag inte. Tungan ute

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

[aspie]
0

#0 Stör mig oxå på det, eller gjorde i varje fall. Nu för tiden struntar jag i att kolla och blockerar vissa sakerFlört

Pelle Långlös
0

Allt för att plocka nya användare. Skittrist, verkligen.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

[aspie]
0

#4 Håller med !

Karmatarerskanise
1

Ja jag går aldrig med i något och blockerar alla saker som folk bjuder in mig till.

Pelle Långlös
0

Nä inte jag heller. Men jag blockerar inte när folk invites me utan jag bara tackar nej.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

mayolica
1

Jag bryr mej inte heller om sånt där längreRynkar på näsan I början gick jag in på dom där grejerna och började på olika spel,men jag vågar inte vara med på sånt längre för det blev något konstigt med min facebook,och med datorn. Hörde att det var flera som fick sin fb och msm kapad vid den tiden Obestämd Det hände bl.a mitt ex,det var oxå någon annan som varit inne och spelat med några av spelen.

~ mayolica ~