Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettverklighetsberättelser
Läst 1489 ggr
Allamej
1

Min negativa gnälltrådjust nu...

Photophobia… när man inte klarar av starkt ljus… vill ni veta var min kommer ifrån? Aspergern…

Sen så tog jag med mig boendestödet ut igår, det var mulet just då och jag ville se på motormarknaden.

Jag blev stoppad av en amrikansk überkristen som ville omvandla alla att följa Jesus…

Jag orkade inte ta hela processen med fram och tillbaka snack om teologi utan jag tog den korta versionen… och eftersom han inte förstod mig de 2 första meningarna så svängde jag om och pratade engelska, genast gick allt snabbare… Och efter ett tag var jag så less att jag bara reciterade ur minnet de tio budorden… och eftersom man inte ska skada någon och respektera sin fader och sin moder så var antingen esus eller Gud som försatte Maria i en sådan situation syndaren… och han hade redan sagt att barn inte vet bättre…

Så jag gick… Jag ville inte bli påhoppad, jag hade tillräckligt mycket att koncentrera mig på….

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Allamej
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

För alla som har svårt att tolka sms, här kommer en förklaring av Jenna Marbles, den är på engleska så häng med :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

[Varulv]
0

Kul! Lite sånt där bakvänt-perspektiv (NT sedda från AS-hållet) som vi diskuterade i en annan tråd.

Allamej
0

Om man kollar hennes videos så kommer man att älska Jenna, hon är helt knäpp på ett sätt som får en att vilja umgås med henne.

[Varulv]
1

Mm. En sann artist, en sann komiker verkar hon vara. Alltid lika underhållande att se! Glad

Karmatarerskanise
1

Hahaha, hon är så jäkla härlig!

[Joanna76]
0

Hihihihihi Skrattande

Allamej
1

Lite gnäll…. pappa sa att han skulle komma idag men han svarar inte på sms… normalt sett brukar han komma tidigt… Men det är inget som inte 1408 kan bota.

Glada nyheten är att jag kommit i kontakt med min pappas kusin igen. Hon var en av de första som konverterade till islam i sverige och nu är hon gift och har 2 underbara döttrar.