Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettannat-npf-relaterat
Läst 1534 ggr
[Varulv]
0

Första tungkyssen

Har du haft din första tungkyss?

Jag hade min i åttan. Kanske lite sent, men det skedde ändå helt naturligt, med en tjej som jag egentligen inte hade några varmare känslor för, men som jag ändå gick bra ihop med på något vis.

Vi har träffats då och då genom tiderna därefter, men aldrig fört detta på tal - men det kunde vi väl ha gjort för all del; inget märkvärdigt med det. Den kändes bra, den där tungkyssen; ingenting att skämmas för, således!

OskyldigGlad

Praefatio
0

Tidigt, redan i 6-7-årsåldern. Givetvis experimentiellt då, icke-sexuellt, med min bästa kompis. Första gången sexuellt var jag 13.

Karmatarerskanise
0

Var i 7:an eller 8:an. Var en klasskamrat som var kär i mig, och jag trodde jag gillade honom men efter den kyssen var jag säker på att jag INTE gjorde det ;)

JohannaEkroth
0

Höhö, sent, Varulv? Själv var jag 16 år. Han bodde 2 timmars tågresa plus byte ifrån mig och vi träffades en vecka i streck och han var 19 år och jag minns att jag hade så ont omkring munnen när jag åkte hemåt, för han hade vass skäggstubb ovanför överläppen. Hehe!

Tobias hette han förresten.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

kodex
0

Hade min när jag var 16 :) Skulle precis fylla 17 nästan.

Zaphix
0

Var 14 år och det var med min första pojkvän.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

[Joanna76]
0

Minns inte när det var… men jag tycker tungkyssar är äckliga på något sätt. Vet inte riktigt varför

[Varulv]
0

#2 & 3

Ti-hi! Hera och Höstlegenden…! Skrattande

PiganX
0

Jag var tolv år, med en kille jag var tillsammans med till och från i ett par månader.

kristina130
0

Ha,ha, jag det minns jag så väl. Jag var 13 år och det var skoldisco. När jag och killen jag gillade dansat några danser satte vi oss ner, han kysste mej, jag visste inte hur jag skulle göra med min tunga, tror bara att jag stoppade in den i hans mun utan att göra något, tyckte det var oerhört pinsamt och kände mej jättedum Glad

[aspie]
0

Minns det inte alls Obestämd

Men minns övergrepp där äckliga gamla män kört in tungan i min mun Rynkar på näsan

[Varulv]
2

#10 Inga trevliga minnen för dig alls, aspie… ObestämdGråter

Kanske olämpligt att prata om detta av hänsyn till dig… Tänkte faktiskt inte ett dugg på det - förlåt mig i så fall. Skäms

- Men du, aspie - någon trevlig kyss har du kanske ändå upplevt? Senare i livet kanske? Glad

[MissNathalie]
0

Jag gick i nian och var JÄTTEFULL och vi träffades ute på stan, det var 6e juni firande. Eftersom jag var berusad minns jag rätt lite, men det var slibbigt det minns jag haha. Följde med honom hem sen och vet att han ville ligga men det ville inte jag för jag var fortfarande oskuld. :P

[aspie]
0

#11 Nädå, jag tog inte illa vid mig av inlägget. Det är lugnt vännen Flört

Har säkert upplevt en del trevliga goa kyssar men kan inte komma på nån speciell för tillfället Obestämd

Har inte kysst någon på flera år hahaha

gulzebra
0

8 år gammal, lekte kär och galen och hon ville att det skulle bli "verkligare". Jag ville inte men hon sa att annars måste jag gå hem, och det var mörkt ute så mörkrädde jag gick väl med på det då utan att tänka på att jag ändå kommer bli tvungen att gå hem förr eller senare.

Men frivilligt däremot var så sent som förra sommaren, 24 år gammal Tungan ute

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Star68
0

Oj…jag var nog väääldigt sen med det… 19 eller 20 var jag nog…och väääldigt osäker på det där med killar, fast det tog jag nog igen lite mellan 23 och 29 (tror jag). Då verkar det som att jag kommit på ungefär hur det skulle "fungera". ;-)

Cafesinner
0

Var sexton, nästan sjutton år. Hade EXTREM närhets-panik gentemot andra människor innan dess - och efter med men kanske inte lika extrem då min första pojkvän lärde mig hur man gjorde utan att det var så läskigt, om ni förstår? … Aspergers case much….haha