Suck
Det finns en sajt som jag inte går in på då jag allid blir behandlad som en barnunge. Men jag hade en fråga som jag visste att denna sajt var den rätta. Skrev där igår innan jag gick och la mig och fick se idag att jag fått tre svar och alla "hackar" på mig igen som om jag vore en barnunge och inte fattar nånting.
Visste att jag inte skulle till den sajten. Försökte förklara mig vilket är jättesvårt men får ändå det slängt i ansiktet att det bara är träingsvärk och att jag tränar fel osv. Hur jävla fel kan jag gå? Det är ju bara att gå liksom. Detta problem har jag haft i säkert ett års tid och det kommer i skov.
Fick även åthutat att jag minnsann inte fick äta värkmedicin för det var det värsta man kunde göra os osv osv. Ja ni fattar.
Detta är inte träningsvärk utan något annat. Hade jag nämnt att jag skulle till vilja gå till läkaren så hade de hoppat i taket där inne. Frågar jag nånting så är det bara onödigt och dumt att gå för småsaker medan en annan som har en prick absolut skall gå till läkaren vilket jag tycker är onödigt.
Nu har jag fått gnälla av mig och skall inte skriva där inne mer. Måste bara hitta någon annan sajt som kan sånt här.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Hoppas ändå du gräver ner det så de inte påverka dig för mycket..
Vad är det för värk du har?
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
Du får gärna skriva av dig här, kompis! 
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Tyvärr kan det väl vara så, att mänskligheten är full av besserwissrar i synnerhet när det gäller krämpor och krämpors botande. Men det är inte förnumstiga råd man kanske i första hand är ute efter och önskar få, utan mera ett empatiskt medkännande och ett medprövande/idégivande om vad det skulle kunna vara och hur det kunde lindras/botas. Diktat vill man definitivt inte ha! - i synnerhet som diktaten kanske inte framstår som övertygande för en själv…

Hej Pelle Långlös!
Jag känner igen det där med värk som ibland är där och ibland inte och som inte har med träningsvärk att göra. Jag säger inte att jag vet vad det beror på i ditt fall, men i mitt fall är det candidaöverväxt. Och det FINNS. Nu vet jag inte vilken sajt det var där du fick otrevligt bemötande, men det finns andra där man vet mer om candida. Kanske du kan hitta rätt om du studerar det närmare?
Vill inte nämna sajten för sajten i sig är det inget fel på utan bara vissa personer som jag inte heller vill säga namnen på.
Jag vet inte vad det är för värk men det är inte träningsvärk utan det kommer lite smygandes och sedan pang bom så har jag världens ont. Igår var det benen och idag har armarna fått sig en sväng av det onda (plus benen såklart). Det gick inte så bra på jobbet med denna värk.
Min mamma verkar ha samma problem så det kan vara något ärftligt tyckte hon.
Candida har jag hör talas om men är inte insatt i detta. Får kolla upp det igen.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Lider man av kronisk trötthetssyndrom så kan man också drabbas av värk. Är det något som känns igen i övrigt?
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
Jo jag är trött ständigt och sover 1-2 gånger om dagen plus 11 timmar om natten.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *