HSP – Highly Sensitive Person test
Köpte nyss boken high sesitive person för att jag tyckte det stämde så bra in på mig som person. I boken fanns adresser till både Engelskt och Svenskt test. Jag gjorde testet och fick full pott. Testa dig du oxå om så bara för skojs skull 
http://www.hsperson.se/49001.html
Har en känsla av att detta kan stämma in på många med just npf
Ja, jag gjorde ockdå testet och hade 19 Ja. Det blev jag nyfiken på, måste nog också köpa den boken, man kanske kan lära sig något där. Hoppas allt är gott med dig aspie, kram 
Ja boken är mycket intressant och jag nickar ständigt igenkännande när jag läser den 
Jodå, jag lever men är väl inte riktigt på topp. Hade en tid under några dar då det mesta kändes ok men slogs snabbt ner i skorna igen 
Hoppas det är bättre med dig? Kram 
aspie, det är tyvärr samma här med måendet. Jag håller dessutom på att trappa ner Xanoren och har fått Lyrica, först tycker man att det känns bättre, sedan är man därnere på botten och kravlar igen…, men, men, hoppas det blir bättre snart både för dig och för mig. Kram 
Testresultat på meg: 21.
# 2 og 3 - Håper dere begge snart får det bedre!
Samma som du Anne-Hedvig 21.
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
21 här med
Och jag fick 14 poäng, vilket gör mig till en HSP (gränsen går vid 12 poäng), låt vara inom en undre kvartil.

Anne-Hedvig, ville bara säga ;- TACK