Frånvaro-medlem
Men gud..
Du hade änglavakt, krya på dig!
Mja jag mer visste att något var på g och landade på så sätt på axeln… hjälm på så klart med. tack. kan inte skriva stor bostav.. tur inte höger skadades hihi..
Tur i oturen. Krya på dig. Hoppas du tillfrisknar helt.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Oj, krya på dej. Tur att du hade hjälm på dej. Jag har också köpt moppe nyligen, men har glömt bort hur man kör, så gubben har fått köra den till skogen så att jag kunnat öva upp mej litet. 
Oj, krya på dig! Tur att det inte var värre. *kram*
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!
jag kan, men denna gång var för att unvika en cyklist samtidigt som jag svängde för kraftigt åt vänster och stöp ^^ Kört fint i åtta år, i över åttio km med.. *host*
Tack alla!
Stackars dig, Kaktuz! Tur ändå att du klarade dig med livet i behåll! 
Vilken hastighet höll du ungefär då du vurpade…? 
Oj oj.. Krya på dig..
Jag äter inte mina vänner. Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.
God bedring!
Aj då! Hoppas det läker snabbt och så smärtfritt som möjligt. Jag har en vän som nyligen blev påkörd av en bil när han åkte moppe, det blev ett nästan helt krossat lårben. De fick spika och skruva och dona, hemskt! Han får vara glad om han kan gå normalt igen. Det är läskigt vilka skador man kan få av att bara åka moppe…
Hur olyckan gick till:
Jag körde för att hämta 6åringen i skolan, i en refug möter jag en granne till höger om mig som cyklar, vinkar till henne när jag kör förbi, men medan jag gör de så ska jag även undvika köra på henne, och när jag svänger lite märker jag att jag är nära trottoaren, och svänger till åt vänster för att undvika kanten, bara det att jag svänger för kraftigt åt vänster med framhjulet så att det gör att mopeden välter, i samma ögonblick som jag vet något ont/illa ska ske, bestämmer min hjärna för att landa på axeln istället för höften i fallet. Jag rullar runt tre varv när jag faller, få av mig hjälmen och lägger mig på andra sidan med kroppen där det inte gör ont. På nåt vis var jag medveten om vad som var på gång innan jag faller neråt samt när jag landade, att ligga på sidan pga kräkningar etc man sett på tv:n, kan ske och att man ska ligga så vid olycka. Folk samlas runt om mig, en ringer 112, bilar stannar och blockera vägen så inga andra nya bilister kommer fram, brandkåren tutar och blockerar, eftersom jag ligger i mitten av vägen, grannen jag hejade på stannar hos mig tills ambulans kommer, tur vi har en i byn stationerad.
Hade ca 50 i hastighet, men inget som påverkat svängningar förr..
#12 Ja, det ser inte skönt ut. Usch!
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
#13 Ne, jag bara tog kort medans sköterskan tvättade och bytte bandage, bara de blev jag yr av