Influensa-autism
Mycket intressant, Varulv, tack för du delar med dig! Själv har jag inte råd med tidningen, så jag är tack-sam! 
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Den kostar över tretusen om året har jag för mig. Jag passade på att ta en helårsprenumeration förut, när jag hade ett välavlönat arbete. Passade då på att även prenumerera på Eskilstuna-Kuriren och Folket.
Beträffande Folket, så lade de ner sig i somras, och vi fick förfrågan om vi ville ha Folket som söndagstidning? Ja! det ville vi.
Så efter att ha erhållit två Folket var söndag en längre tid, ringde vi till pren.-avd. Visst - det visade sig att vi hade dubbel pren. Så de tog bort den ena.
Sedermera ringde en Folket-representant kvällstid och undrade om vi var missnöjda med Nya Folket!?
Nej, snarare tvärt om! …?
Jo, för di, ni har sagt upp prenumerationen…?
Jag förklarade hur det var, varpå uppringaren kände sig lättad!
Jag delgav hen även min uppfattning, att jag tror på konceptet, att en tidning som inte bär sig sex dagar i veckan, istället prövar att bli söndagstidning en dag i veckan.
Detta kan vara en bärande idé även för andra dagstidningar, är min bestämda fundering. Så här går Folket i bräschen, i så fall.

Aldrig tagit en flunsaspruta trots att jag blir tvingad till det varje år… dom kan inte stoppa in en nål i mig utan min tillåtelse.
Jag har inte fått flunsa eller det som man får efter sprutan men jag har blivit förkyld, precis som man blir på vintern… Inget konstigt med det.
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Förkylning är tydligen inte autism-alstrande, stod det även i artikeln.