Glad påsk!
Jag hörde från en vän att det blir sommartid i helgen, klockorna ska flyttas. Kände att jag måste börja i god tid…
Har redan flyttat klockan från sovrummet till vardagsrummet och klockan från vardagsrummet till badrummet. Svårast var mikro-klockan .. nu är hela mikron i sovrummet och svår att använda. Gick allt rätt? Jag höll på en timme iallafall, det var väl en timme man skulle flytta på klockorna? Är helt slut…
Det här känns så onödigt på något vis, varje år samma sak och hela sommaren måste jag nu igen vänta på att få flytta tillbaka mikron till köket.
Nu blev jag lite orolig när jag läste i tidningen att vissa telefoner och datorer är självgående, undrar var jag hittar dom på måndag morgon när jag vaknar… :/
Hur är det med bilen då, den har ju också klocka? Ändrar den position själv under natten, var hittar jag bilen på måndag?
Vill bara dela med mig av detta, kom ihåg och börja i god tid och jag hoppas verkligen att allt går bra för dig med…
Önskar er en trevlig påskhelg!
Glad påsk till dig oxå, Kaktuz! :)
Men det där med sommartid… Du har ju fått allt om bakfoten vetja! Det gäller ju att
f l y t t a f r a m t r ä d g å r d s m ö b l e r n a , och inget annat! Gör du bara det, så ordnar sig resten också!
(Fast sådana som jag, som inte har några trädgårdsmöbler [åtminstone inte här i stan], får nog problem…)
;)
Glad påsk!
Till er alla.
I morgon åker jag till blåkulla. Någon som skall med??
Jag äter inte mina vänner. Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.
😎
Ja det vore kul! Har aldrig varit där faktiskt.
- Hämtar du upp mig vid nån busshållplats eller så (förmodar att du innehar kvast)? Eller ska jag gå upp på nåt tak och vänta där? (Har din kvast GPS?)
:)
Upp på taket nu Varulv. Har fått i gång kvasten . Klart den har GPS..
Jag äter inte mina vänner. Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.
Glad Påsk! Påskliljorna i rabatterna vågar sig inte upp än, så vi får nöja oss med denna.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
#5 Oki doki! Klättrar upp på taket! Är det okej om jag står där vid 5-blecket i morgon bitti? (och din GPS lokaliserar mig, så jag behöver inte beskriva på vilket tak jag står…?)
;)
#6 Jättefin, Emo! Som vanligt är du ett virtuosiskt geni i din konstgenre!
:) <3