Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettannat-npf-relaterat
Läst 1438 ggr
tearsandrain
0

Det tar aldrig slut

Hur många fler gånger ska smärtan ta över få ner mig på knä köra över min själ? Hur många fler gånger ska dörrar låsas bakom mig? Hur många gånger till ska jag få höra orden: "Det löser sig" Trött på landstingets filtar och restriktioner för hur långt bort jag får gå på det område jag alltid landar på. Trött på maten som serveras jag kan inte äta längre Jag kan inte få i mig mer än en macka innan jag lägger mig mellan manglade lakan Trött på besökstider som tar slut Trött på besöken jag vill inte att de kommer när jag bara sitter och ler åt någonting som jag inte ens tycker är speciellt kul (Men det är lungt för strömmen av besök tar slut när de också tröttnat på sjukhus) Trött på att sitta helt still och titta på när löven byter färg trillar av och sedan fastnar igen Jag är så trött på: överdoser x-vak tillsyn frigång permissioner trött på att skrivas in och ut jag tror att jag dör lite varje jävla gång Och jag får inte glömma hur trött jag är på dessa väggar som skriker: "Det tar aldrig slut"