Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettdiverse-npf
Läst 2836 ggr
Mysan59
1

Mani/besatthet

Nu har jag blivit som besatt igen.

Den här gången gäller det Balsam-metoden, går att läsa mer här

och även på lockig.se

Nu har jag läst och läst och forskat och snurrat nästan som besatt av att lära mig detta, vilka balsam får man använda, vilket schampo (om/när man ska tvätta håret med schampo) vilka stylingprodukter… phu!

Läser och skriver ner och läser igen och skriver nya listor och kan nästan inte koncentrera mig på nåt annat!

Det är bara det i huvudet just nu.

Förut genom åren har det varit, astrologi, körkortet (som jag inte lyckades med / inte orkade), tarot, ja, kommer inte på mer just nu.

Men hur som helst, först nästan besatt, för att sen rinna ut i sanden…

Nån som känner igen detta beteende? (också Flört)

HannaM
0

Jo en del men på senaste tiden har jag inte kommit så långt egentligen. Jag orkar inte bli besatt längre.

Mysan59
0

Nej, det kan ju gå lång tid emellan. Det är inte så att jag blir "besatt" hela tiden.

Det kan gå år mellan. Men ändå, tänkte bara om det är typiskt ADHD/AS…

HannaM
0

Specialintressen som tar över allt är väl vanligt när man har AS? Kanske är det vanligare att det håller på lite längre tid då?

Puhlo
0

både jag och sambon har specialintressen som nästan går över efter ett tag, men som kan blomma upp igen. :)

Jag har typ 2 kilo brodergarn och väv samt mönster som jag NÅN DAG ska ta i tu med… Förutom matlagningen som är konstant favoritintresse. :)annars har jag teckningsgrejer för c:a 15000 (inklusive ritbräda till datorn), sömnadsprylar och en massa annat..

Sambon har gamla datorer (20 år och äldre), Unix, köttätande växter, e-böcker, mfl mfl..

linhof
0

det där är nog VÄLDIGT vanligt hos NPFare….

HannaM
0

Själv har jag ju illrar.. det intresset har jag inte gett upp än, det blir bara starkare ju längre tiden går.

Hade en period när jag mer eller mindre kunde regelboken för handboll utantill…

Mysan59
0

Ja, intresset för djur har jag alltid haft och har fortfarande. Man även där går det i perioder när jag är med och protesterar och skriver under ALLT jag ser, mot allt djurplågeri.

Ibland ligger det nere lite och ibland är det bara det jag tänker på.

Men som sagt, just nu är det bara balsam-metoden Flört

Fast nu när jag ska börja med det och har hittat dom balsamen som är tillåtna så kanske jag lugnar mig lite…

Nu vet jag att det inte var så svårt att hitta balsam som man får använda, vanliga affärer…

TjockaBerta
0

Är precis på väg ut ur en manisk LCHF-period.

Håller med Hanna om att man inte orkar bli lika besatt längre för man vet erfarenhetsmässigt hur mycket arbete det kräver.

>>>Malum domesticum<<<

Mysan59
0

#8 Fast jag BLIR det bara, inget jag tänker på om jag orkar eller inte, det bara sker!

Balsam-metoden är i skallen hela tiden nu, och jag vet inte hur jag ska komma ur det…

Ja, fast eftersom jag ska tvätta håret med schampo för sista gången idag (om detta funkar alltså) så kommer jag väl inte tänka på det så mycket sen, utan det går med automatik då…

Men vad kommer sen?

[Fiction]
0

Jag fungerar sådär med Träning. Kan i perioder få för mig att jag skall gå och bli riktigt vältränad och skaffa mig muskler på armarna och rutor på magen. Under ett par månaders tid, simmade jag en timme dagligen och skaffade mig The Body, om man säger så (jag har egentligen oförskämt lätt för att bli deffad och skaffa mig "kvinnosnygga" muskler). Sedan drog jag på mig en långvarig mastodontförkylning då jag var sängliggande i närmare två veckors tid och efter det kom jag inte iväg till simhallen igen på flera månader. Så musklerna förtvinade och jag blev en svagis igen. :/

Jag har svårt för att göra saker "lagom" som alla andra. I min värld är det antingen eller. Skall jag göra ngt, så kan jag lika gärna göra det ordentligt, eller så får det vara. Det är min devis.

Froddel
0

#10 Precis som jag då, allt eller inget! Jag funkar också så att om jag ska göra nåt så ska jag vara världsbäst på det också. Inget halvdan't för mig tack!!

vad det gäller träningen för min del så har jag under de senaste två åren lagt det på hyllan, jag kan liksom inte göra det lagom. Inte nåt annat heller för den delenth_biggrin. Antingen 5- 7 dagar i veckan eller också inget alls. Så nu går jag gärna "bara" raska promenader när fötterna pallar (ont i hälarna) och försöker att passa på att få ro i hjärnan under den tiden. Skogspromenader är ju skönt då!

Annars kan jag snöa in på typ andra grejer, tex sudoku - då är det sudoku för hela slanten, korsord, mobilspel, läser ta reda på fakta om nåt visst grej…kommer inte på fler grejer just nu. För tillfället har jag datorn…och då är det bara datorn som gäller..det är skitstressande och jag har nog aldrig varit så osocial mot min sambo som nu. Jag har nog oxå lugnat ner mig en del genom åren…

Svea-
0

går upp i mina favoritintressen i omgångar å då är det inte på nåhot bra sätt… har blivit bättre med medicinen..men jag är fortfarande galet djurintresserad å ser till att få reda på allt ,,, suck…

tycker det kan bli jobbigt…

är periodare … på mina speciallintressen…

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

Lostlie
0

#0 hihihi det där är jag i ett nötskal!!! (ADHD)

Mysan59
0

#13 Det är tydligen också nåt typiskt för ADHD:are verkar det som Skrattande

Böcker är också en sån mani. Böcker har jag läst sen jag lärde mig läsa, kan inte vara utan en bok!

Går jag in på en loppis t.ex. (oftast blir det Erikshjälpen) så står jag alltid vid böckerna!

Det är väl min flykt från vardagen…

[Fiction]
0

Jag kom på att jag har ännu en sån där besatthet - film. både jag och min pojkvän är medlemmar på en sajt som heter filmtipset.se där man betygsätter filmer som man har sett. Pojkvännen har betygsatt extremt mga filmer inne på den sajten och nu har jag fått för mig att jag skall tävla med honom… Så nu försöker jag se två filmer per dag. Gaaaaalet.

Mysan59
0

Åh hjälp! Jag som nästan aldrig ser film, har inte tålamod att sitta still och titta på TV.

Däremot kan jag sitta still här, förutom att jag skuttar iväg till fläkten då och då och röker ett bloss…

[Fiction]
0

#16 Problemet är ju att jag är väldigt lättstörd och därför måste sitta ensam i ett i övrigt tyst rum för att jag skall kunna koncentrera mig på film. Har aldrig kunnat se på film ihop med andra, då blir jag alldeles för störd och vet oftast inte vad filmen handlade om när den är slut. Dessutom somnar jag om filmen är för seg eller tråkig, så vissa filmer är verkligen en pärs att ta sig igenom. Tungan ute

Mysan59
0

#17 Phju! Jobbigt… Mycket lättare att läsa böcker Flört

Om jag ska se nån film, måste den vara riktigt bra och helst på bio, för där måste jag sitta kvar där jag sitter och inte fladdra omkring överallt.

Är nån film inte bra, när jag sitter här hemma, då kolla jag runt på gardinerna hur dom sitter och blommorna behöver vattnas och kommer på massa saker jag MÅSTE göra just du.

Så att titta på film med mig är nog inte vare sig lätt eller roligt…

Puhlo
0

Fiction: det har jag löst med hörlurar som är slutna. :) Då kan jag titta på tvserier och film utan att ajg störs av ljud på gatan och så. :)

Jag heter Puhlo på filmtipset, förresten.

[Fiction]
0

#19 Jag kanske borde införskaffa ett par sådana, alltså… Kan vara bra att ha även när jag läser böcker. :)

Kul, du skall jag kila in på din sida där. Skrattande

Puhlo
0

20: Det låter bra. Dock kan man bli svettig om öronen om de sitter för tätt. :)

Eremitha
0

#0 Jodå … Glad.

Men det har blivit bättre med åren.

Fair Winds and Following Seas!

Mysan59
0

#22 Jo, det är mycket som blivit lite bättre med åren för mig med, men inte detta.

Snarare värre! Tungan ute

Hej förresten! Nu ser jag ögat och känner igen namnet, det har jag sett förut, men det visste jag inte när jag såg det på fb, men nu så… Flört

[aspie]
0

#23 Äntligen ramlade pengen ner SkrattandeTungan ute

HannaM
0

#9 Jag väljer inte att inte bli besatt. Jag orkar inte. Hela min kropp och hjärna har inte energi nog att engegera sig.

Mysan59
0

#24 Jaja, jag ääär ju lite trög, det är det jag alltid har sagt. Flört

Fast jag kände inte alls igen namnet, inte heller visste jag vilken bild du menade, men när jag såg bilden OCH namnet ihop här inne, så kände jag igen dom lite svagt… Men inte på fb. Glad

[aspie]
0

Mysan! Jag bara skojade med dig. Jag är lika snurrig som du på att känna igen avatarer/bilder och nick. Flört

Mysan59
0

#27 Ingen fara. Fast dom jag pratar ofta med, känner jag ju igen, men just Eremitha kände jag inte igen så mycket…

[aspie]
0

Jag har nog pratat mer med Eremitha än du annars hade inte jag heller kommit ihåg, he he he Flört

Mysan59
0

#29 Det tror jag med… att du har pratat mer med  henne alltså… Glad

[aspie]
0

Ha ha gobit Skrattande

sommarvatten
0

Förvånad……..Verkligen "en manisk periodare" är jag!!!!

Precis som dig mysan så är astrologi en sak som jag har blivet HELT BESATT av.

Jag var 14 år när jag började lära mig astrologi och jag är ganska duktig på det (men jag är ju sååå glömskSkäms…..inte så himla bra kombination då) da…Obestämd…..sen har jag fortsatt läst och aldrig slutat. MEN jag har inte haft tålamod att lära mig att ställa asidenten och månen och så…Förvånad…..tyvärr!! Jag skulle vilja kunna det.

Jag är så besatt av astrologi att SÅ FORT jag möter en ny människa så skulle jag vilja veta vilket stjärntecken den personen är född i - men det går ju inte….

- Jaha du heter Katarina!…. - Och vilket stjärntecken är du född i då?Tyst……Så kan jag ju inte fråga….men ibland kan jag bara inte låta bli…Skäms……

Alltså!!! Mitt liv fungerar inte om jag inte får veta vad folk är för tecken…..Jag vill helst att folk HÄR skriver tex "Mysan och jag är skytt"…Skrattande….Och helst ännu mer…."Mysan/skytt/skild/har barnbarn/ adhd och smärta/sjukskrivenSkämsSkäms…SÅ vill jag att ALLA människor presenterar sigSkrattande.

Skulle vara sååååå himla perfekt då!!!                                                      Jag vill veta ALLT om er (det jag är intresserad av att få reda på förstårsFlörtSkäms)……..hihihiiih

Egentligen vill jag kunna "läsa om hela erat liv" någonstans…..Skrattande Fast VEM vill berätta ALLT om sig själv som ALLA kan läsa?Obestämd… Det är ju sånt man måste fråga om och skapa förtroende om att få veta/höra……Det är bara det att jag vill ha allas förtroende att få veta allt jag vill veta…….Men tyvärr så går ju inte livet till så!!!Rynkar på näsan

Men jag är så himla tacksam OM det ni väljer att berätta för mig!!!

Jag är såååå tacksam för det!!SkrattandeKyss

Och  faktiskt väldigt intresserad av vad ni säger oxåGlad…..jag lyssnar och tänker så att det knakar…..leeeeeer.

Så mysan! Jag är oxå helt insnöad och blir "expert" på det jag intresserar mig för……vissa intressen varar länge….andra för en kort period…..sjukdommar tycker jag är intressant, och att måla och pysslaSkrattande

Sköt om er!!

Kram//Camilla

Mysan59
0

sommarvatten/Camilla: Tack för alla skratt du ger mig! Skrattande

När jag började lära mig astrologi (kan fortfarande inte mycket) för ca 9-10 år sen, så blev jag också som besatt! Ville veta allas stjärntecken osv.

Skitjobbigt! Fast nu ägnar jag mig bara åt det periodvis, men har ju lärt mig också att soltecknet är ju bara en liten del av ens horoskop och kan bli så irriterad när folk bara sitter och pratar om sitt soltecken.

Och så måste jag ju då lägga mig i och tala om för dom att månen, ASC, m.m. minsann är minst lika viktigt. Tyst

Fast det är ju löjligt (att bli irriterad),  jag visste ju inte heller nånting om det innan jag började lära mig… Trodde soltecknet var allt.

Ja, vissa intressen finns ju hela tiden och på ett lite lugnare plan, som mitt djurintresse som har följt mig hela livet.

Men ibland då när jag upptäcker nåt nytt som intresserar mig, då kan jag bli som helt uppslukad och nästan besatt!

Kram!

sommarvatten
0

……….så lite såFlört

Håller med om att man har mycket att ställa i ett horoskop för att det ska bli rätt. Men samtidigt så ger stjärntecknet "en vink" om hur personer är och det är såååååååå skönt att få veta!!!GladKyss

Angående astrologi så brukar jag ofta (typ jämt) fråga vad mina vänners färäldrar är för stjärntecken - för det har ju oxå betydelse hur man blir som människa.

Alla stjärntecken är ju olika svåra/lätta att uppfostra oxå… stenbockar och fiskar hör ju till dom som är "lätta" att uppfostra medans oxar, skorpioner och  skyttarFlört…..är lite knivigare att uppfostra Skrattande.

Sen har vi ju det här med att en "lillasyster" passar bra med en "storebror" och småsyskon som är tillsammans bråkar mycket i ett förhållande…..

Det är så mycket som spelar in som du säger mysanSkrattande

Kram på dig!!!

Camilla

Mysan59
0

För att inte tala om vädurar, som kan vara knepiga! Min dotter är vädur… Flört Sönerna är skorpion och våg…

Svea-
0

jaha??..nu blir jag nyfiken…kan nån ställa våra horoskop?

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

Mysan59
0

Då ska man helst ha ett sånt program, det är skitsvårt att göra manuellt.

Jag kan inte det längre…

Och sen tar det tid, timmar!

Jag tror iofs att jaghar nåt sånt program (gratisversion) nånstans och det är inte det svåra, utan själva tolkningen är det som är jobbig och tar tid…

Men sommarvatten kanske vill? Jag tycker det är roligt, och vill gärna, men som sagt, det kan ta tid.

För just nu är jag inte "besatt" av det och då kan jag få svårt med koncentrationen.

Men om du vill testa, så pm:a när du är född, helst klockslag också och VAR du är född.

Mysan59
0

Och nu måste jag ju bara berätta, vilken bra sida jag har hittat!

Här kan man beställa ALLT för att göra egna hemmagjorda kurer till hår, ansikte, kroppen, naglar m.m. m.m. Wow!

Hur kul som helst, om man bara hade haft råd…Rynkar på näsan

sommarvatten
0

Rynkar på näsan……..Nepp!!!

Tyvärr "Stars of" jag vill inte ställa horoskop - jag kan inte ens!!!

Mysan använde du ett data pogram när du ställde horoskop?Förvånad…..vad orättvist i så fall……Rynkar på näsan……sånt fanns inte på min tid!!! Vilket lyx!!!Flört………hihihhhhihi….

Kram//Camilla

Mysan59
0

Nej, sommarvatten, inte då. Men nu finns det ju en uppsjö med såna.

Och sen ska jag väl rätta mig själv, jag kan inte tolka horoskop, men jag kan läsa i alla mina astrologi-böcker och få fram en massa…

Anne-Hedvig
0

#37 - Prøv www.astrodienst.de

Anne-Hedvig
0

Ad glødende interesser: nu er det hamstere (gullhamster/mesocricetus auratus) som gjelder! Sier som andre her - alt eller intet.

Froddel
0

#32/Camilla

Hej på dig gulle dejGlad!! Jag har absolut inga skrupler så mig kan du fråga om precis vadsomhelst!! Jag svarar…och har absolut inte vett att skämmas om så skulle vara falletFlört

Camilla/skorpion men på gränsen till våg/sambo/lillasyster/misstänkt adhd/vuxet barn till alkoholist/värk/tvångsproblematik/hundägare/stresskänslig/analytisk/misstänksam/snäll/omtänksam/sätter andras behov före mina egna/1,58 kort/snart lika bred om jag inte skärper mig…

…nu kommer jag inte på merSkrattande

:big hug:

Eremitha
0

Hehe, apropå ögon och avatarer och nick och så vidare, så kan jag berätta att jag numera heter Eremitha på riktigt också. Lade till det förnamnet när jag läste om att man kan göra det väldigt enkelt och kostnadsfritt.
Vad jag inte  hade räknat med var att jag måste skaffa nytt Körkort.

Fair Winds and Following Seas!

[aspie]
0

Men hur gör mn det Eremitha? Lägger till namn lätt och kostnadsfritt alltså? Och gäller det endast förnamn?:what2:

siennasmams
0

jag undrar om vi som har "blandad" NPF (alltså ad(h)d / damp *och* drag av Asperger / autism) har specialintressen "i skov" - alltså att vi *byter* specialintresse efter ett tag, eller om dte bara är *jag*, kanske…
eller är det så för er som har "ren" Asperger oxå?

jag har genom årens lopp haft olika specialintressen, inom de mest skiftande ämnesområden.
jag har dock aldrig varit "GENI"-duktig på nå't av dem - det enda jag varit "GENI"-duktig på är att hitta infallsvinklar till att börja mala på om dem, oavsett vad den jag pratar med pratar om.
*asg*

[aspie]
0

Jag har läst att även de med ren AS kan byta specialintresse. Hur ofta är nog individuellt tror jag

Helona
0

#10,#11 Jag i ett nötskal. Funkar precis likadant. Och jag ska vara en normalpsykiskfungerande tjejSkrattande.

sommarvatten
0

Skrattande…….Men "froddel" då!!!!……….Vad gullig du är!!!

Tänk va få ord och jag fick veta så mycket om digSkrattande…….cooooolt!!!

Så borde ju alla skriva eller hur!!!…Leeeeeer…….

Min x-man var skorpion….Flört……han är så perfekt!!! (nja…nästan då)……Men han vet inte själv om att han är alkoholist (eller så vet han, men vägrar erkänna det). Och efterssom jag precis som du är uppväxt med alkohol i familjen så TÅL jag inte alkohol - inte när vissa dricker alltså…..JAG kan dricka..Flört…..hihiihi.

Det där med att sätta andras behov före sina egna (som du gör) - det gör x-mannen med. Han är så sönderstressad och säger aldrig nej till någon och tar på sig ALLT som ska göras på jobbet, fritid mm För han "vet att det blir gjort om HAN gör det"….och att det blir bra gjort!!!

Hans favorit ordspråk är naturligtvis "bra sås (man) reder sig själv"Rynkar på näsan………Jag tvivlar på att det är så……jag tror man blir lyckligare av att vara "lite" beroende av någon annan……..att få kärleksfull hjälp ibland!

När vi var gifta så bad han aldrig om hjälp! Han bad mig aldrig ens hämta ett glas vatten under våra 12 år i hop…Förvånad…..skulle han be någon om hjälp så skämdes han alltid. Han försökte lära sig allt själv så att han skulle slippa be om någons hjälp……lite tragist i mina ögon - det är ju så kul att hjälpa folk! Man är inte till besvär för att man frågar - man kan faktist bara få två olika svar…..-Nej tyvärr har jag inte tid att hjälpa dig! eller….- Ja!!Glad…jag hjälper dig hjärna!

Jag bara väntar på att han ska få en hjärtinfarkt och dö!!!Gråter…..jag vill inte att han ska dö…..jag vill att han tar sig tid att andas och gör saker lite saktare….Han kommer snart att gå in i väggen igen!Rynkar på näsan!! Stackarn……"Han har så bråttom att dö att han inte hinner av att njuta av livet"……Gråter

Jag måste oxå prova på att skriva…..

Camilla/41 år/sjukpensionär för social fobi, generaliserad ångest/ADHD/skild/har 2 barn varannan vecka/Född i Fiskens tecken/kronisk axelvärk - förslitningsskada/lillasyster/ uppväxet med en mor som var alkoholist/ min mor tog sitt liv när jag var 9 år/ Tror gott om folk/äter conserta,imovane och lyrika/impulsiv/Djurvän/155 cm/ÄLSKAR MAT/ tror på astrologi/nagelskulptör/kvinnlig/Älskar att pyssla och måla/ Är SÅ himla intresserad av människors mående/ Empatisk/Humoristisk/PMS/Har "en" gud/Att ständigt utvecklas är ett måste/Älskar vatten-havet-vågor-stenar/Älskar värme/ Är rädd för arga människor/Älskar att åka/köra bil/ Älskar att sitta på en klippa vid havet/Älskar att titta på människor -alla har något vackert som jag fängslas av/ Tycker om att fotografera/ Jag är mamma/Omtänksam och snäll/Gillar att läsa/Älskar att gå in i en kyrka och tända ljus för någon/Tänder ofta ljus hemma/skjuter upp det mesta till morgondagen/otålig/Kan inte komma igång utan hjälp (en vän)/Jag känner mig ensam-gammal och ful….jag tror att jag kommer att få leva ensam i resten av mitt liv/ ofta trött på livet/ lika ofta så älskar jag livet/vintertrött……

SkämsObestämd……..Inget man skulle skriva i en kontaktanons precis..Flört

Men det kanske finns "någon" som läste det här och tyckte att jag var drömkvinnan…..hihhhhihi…..hahahahh….Skrattande

Ni kan kontakta mig här då……..

Jag kommer nog att få så många svar att du kan räkna med att få vänta minst en månad innan jag läst ditt mail och sen kan du räkna med ytterligare någon månad innan jag hunnit svara alla!!!Kyss

Sen vill jag bara säga att du man som är mörk,lagar god mat, är rik, snygg, som gillar att resa, har hår på bröstet………ja ni har förturFlört……..

Är det någon kvinna som faller så ja visst….varför inte!!!Glad

Inget jag provat på tidigare men men…..det kanske är helt underbart!!!

Antagligen så är det deSkrattande!!!

Ja, då var det bara att sätta igång då!!!!

Jag ser fram emot era härliga kärleksbrev Kyss…….Leeeeeeeer….

Kram//Camilla

Froddel
0

Camilla, du är ju för rolig…vart får du allt ifrån?12

Får se om du får några napp nu dåFlört

……kom på mera nu:

31 år/lider av återkommande depressioner och ångest/lindrigare form av social fobi/är rädd för människor/osocial/tycker om att vara ensam/gillar att läsa-mest facklitteratur/rädd för vatten/älskar att sitta i solen/morgontrött/äter fluoxetin, oxascand, diclofenac och tramadol/lider av migrän/envis som en åsna/hatar att laga mat/älskar potatis/rökare/föredrar rödvin/undersköterska och skötare/behandlare inom kriminal-ungdoms och missbruksvård/duktig på att texta/har få men nära vänner/fattiglapp/nyligen hoppat av sjuksköterskeprogrammet/urdåligt minne…………….där tog det stopp igenFlört *fniss*

Mysan59
0

Alltså…………… Ni är för underbara här inne! Kiss of love

Jag snor era idéer och skriver ihop lite jag också…. (Mycket kunde jag ta från Camilla, vi hade så mycket som stämde, tom längden!)

Pia/49 år/panikångest, generell ångest (eller vad det heter)/ADHD/IBS/skild/har 3 barn som har flyttat hemifrån/är mormor/Född i Skyttens tecken/kronisk axelvärk - förslitningsskada/har massa halvsyskon och en helbror/ uppväxet med en mor som är känslokall/  Tror gott om folk/äter zoloft/impulsiv/Djurvän/155 cm/ÄLSKAR MAT och choklad/ tror på astrologi/kvinnlig/Är ganska intresserad av människors mående/ Empatisk/Humoristisk/Har "en" gud/Att ständigt utvecklas är ett måste/Älskar lagom värme/ Är rädd för arga människor/Hatar att åka bil/ Jag är mamma/Omtänksam och snäll/Älskar att läsa/skjuter upp det mesta till morgondagen/otålig/Kan inte komma igång utan hjälp (en vän)/Jag känner mig ensam-gammal och ful….jag tror att jag kommer att få leva ensam i resten av mitt liv/ ofta trött på livet/ lika ofta så älskar jag livet/vintertrött/Rädd för vatten/Rökare/dricker bara ÖL//älskar potatis och andra rotfrukter/fattiglapp/urdåligt minne/….

Ja, lite fick jag ändra, men det var mycket ändå som stämde…Flört Fick "sno" lite från Froddel också, som hade en del som också stämde. Jag glömmer nämligen hälften annars Förvånad

Mysan59
0

Och nu glömde jag förstås en annan sak jag skulle skriva:

sommarvatten: Hade jag varit kille skulle jag direkt svarat på din annons!

Men du skrev ju iofs att du kunde tänka dig en kvinna också Flört Very Happy

Nä, jag är hetero, så….

Fast däremot har jag lättare att älska mina tjejvänner än killar, blir verkligen "kär", men inte så jag vill ha ett sexuellt förhållande…

:lovely:

sommarvatten
0

Mysan………kan du inte byta kön då?Kyss

Snälla!!!!!Skäms…..

För jag vill då inte ha en snopp som dinglar…….hihihihih…..den biten får DU sköta!!!!Flört

ha en trevlig kväll!!!Skrattande

Kraaaaam//Camilla

Mysan59
0

Nej men hej igen! Näääää jag vill inte heller ha nån snopp! Skrattande

Ha en trevlig kväll du med och en STOR KRAM! Flört

sommarvatten
0

MYSAN…….NU ÄR DU EGO!!!!Tyst

Lite får man väl offra här i livet…..hihhihihihi……Flört

Du kan välja en "liten snopp" ca 2 cm…….

Men att jag sen skulle vara otrogen emot dig det får du bara ta då!!!Skrattande…….

Även om det inte är din humor så skrattar i alla fall jag…..hihihihihihihihiihihi……

Kraaaaam//camilla

linhof
0

o nu när jag har bläddrat mej ända ner….så minns ja ju inte va tråden handla om…….Skäms så jag får kolla det igen!

Hahahaha…mani o besatthet *asg*

tja, min senaste mani(eller fix ide passar väl bättre)

JAG SKALL LÄRA MEJ ATT TATUERA!!!! och nääää didn´t lost my marbels

Bara nåt jag tror jag skulle bli bra på… och jag är en sån person som vågar testa alla mina knäppa ideer… kan ju inte gå omkring o säga att jag inte kan än det ena o än det andra innan jag provat Skrattande

Så….jag har tänkt att lära mej att tatuera…o blir ja bra så fortsätter jag o e ja kass så lär ni få höra det Skrattande

PUSS O KRAM från mej

sommarvatten
0

Hej gulliga Linda!!!!Skrattande

Lätt är det att glömma!…..tror vi är många här som får vara glada om vi kommer ihåg vad vi själva heter i andra namn….Vi ska inte ha så stora krav på våra "söta små hjärnor"……Flört

Tänkte föresten starta en förening som heter "söta små hjärnor" och där kunde vi träffas, fika,prata, mysa och "bara vara"……..Glad Vem är den förste att anmäla sig….???

Idag är anmälningsavgiften 1 kr - men den stiger DRAMATISKT efter var 10:e medlem (JA!!!…för hur många står vi verkligen ut med..?) Leeeeeeeeer…….

Älskar ditt sätt att kasta dig in i allt!!

Du kan väl "smygtatuera" på lik……TystFörvånad….Vart hittar man föresten lik…?…..Visst ja!! BÅRHUS .(kyrkogårdar i nödfall)…….börja med att tatuera in R.I.P på dom…….hihihihihii……..Snacka om "gravhumor"….

Men du vännen!!!!!…………Jag tänkte på en sak…….Obestämd…….ditt dåliga minne då? Kommer inte det att drabba kunderna lite väl ofta…..!!!Förvånad

En kvinna som vill ha en liten ros på ena bröstet - och när hon kommer ut så har hon en stor hårig Gorilla på ryggen iställetTyst

Eller killen som vill ha en naken tjej med stora behag på sin arm - sen kommer han hem och får se en kille som "mular" av en annan kille….Tyst

Eller när kunden ligger där och blir tatuerad och så kommer du på att du glömt att du ska till tandläkaren idag efter jobbet och mitt i allt så "kommer du av dig" och kunden får en fin tandläkarborr intatuerad istället!Tyst

JAG tänker inte boka någon tid hos dig….Skäms……för då kommer jag garanterat att ha ADHD intatuerat i pannan!!!Tyst

Jaha!!!!! Var det inte om tatueringar vi pratade om här……

FÖRLÅT DÅ……!!!!Skäms

Kraaaaaaaam//Camilla

linhof
0

hahahahaha CAMILLA!!!! Skrattande

du e juh helknas!!!!

tur att man lägger en stencil på tatueringsobjektet så man inte gör några större misstag Flört o lik….lik vem då??? MOAhahaha….

klubben? tja absolut, jag e på….

Ja behöver inte lära mej o tatuera för o sätta ADHD i pannan på dej Flört det kan du ju göra själv! med spritpenna….blir ju nästan som en henna tatuering! sitter ett tag o sen är det borta!….

Skriften på pannan…inte själva adhd:n….

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! så sjuk humor ja har ida!

PÖSS

Mysan59
0

#55 Tssss förlåt då! Men jag vill ju vara tjej!!! Skrattande

Inte ens en 2 cm vill jag ha… iaf inte om du ska vara otrogen på grund av storleken… Gråter Flört

sommarvatten
0

Mysan vad du är jobbig!!!!……Rynkar på näsan

Du är så "petig" och noga om små PETTITESSER……..Skrikandes……LÖJLIGT!!!

Föresten så tänker inte jag "tjata" mer på dig nu……..

Skyttar har ju en förmåga att "själva välja den man som ska välja henne"…..Flört………

Leeeeeeeeeeeer……..

Så att TJATA på Dig är lönlöst - då gör du ju bara tvärt om ändå!!!!

Kram på dig!!!

Camilla

sommarvatten
0

Linda då…Skrattande

Jag UNDRAR ven det är som är TOTALT SKRUVAD här om inte du!!! Leeeeeeeeeeeeer……Flört

Kan du tänka dig tanken att tatuera någon som är som du själv?….. Som går efter HALVA tatueringen för att han "har spring i benen"….

Eller tjejen som ångrar sig efter halva tatueringen och vill ha något annat…..?

Jag skulle aldrig VÅGA tatuera mig!!!……Jag är så ombytlig och tröttnar så fort på saker…..

X-mannen hade  (har…han är ibte död!!Tyst ) en skorpion tatuerad på axeln……Men den kan han ju "stå för" efterssom han är en skorpion!!

Men hallå igen då!!!!!!

NU MÄSTE jag lägga mig…..Obestämd………..jag har DRAGIT på det sen halv 11.

Kram på dig knäppa vänFlört!!!

Godnatt kramar från Camilla…..

linhof
0

sommar Tungan ute

Det är juh därför hennatatueringar finns! för såna som du Skrattande som är så ombytliga menar jag… de går juh bort efter ett tag… o då kan man ju alltid göra nåt annat Skrattande

Jag har ju tålamod att sitta där o göra andra illa *moahaha* det är juh inte mej det gör ont påFlört

Puss på dej knastratt

Mysan59
0

Camilla: suck, vad skööönt att jag slipper få en snopp! :nuthead:

Näää, att tjata på nån med ADHD som dessutom är skytt, är nog som förgjort! :lola:

Fast jag stämmer inte riktigt in på nåt av dom, för jag är väldigt lättövertalad… 3

Men du som verkar ha så mycket charm, träffar nog säkert nån snart igen! Hur skulle nån kunna motstå? 8

Pyss och kram alla  härinne!

:lovely:

Emaljoh4
0

Pyss?  Tungan ute Heter det inte "Puss" Skrattande

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Mysan59
0

Puss, pyss eller pöss, alla varianter funkar… Skrattande

Emaljoh4
0

Hahaa hjaaa Skrattande Skrattande Skrattande

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.