Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettutredningar-hur-var-när-varför
Läst 1262 ggr
Izzzyz
0

Hejsan

Är ny på denna sida. Hittade den i förbifarten och blev så lycklig.
Jag har själv mått dåligt sen jag var 14 år ( som jag kan minnas) och kännt mig utanför och korkad.
Har också under intervaller sen jag var 19 år varit sjukskriven för depression.

Har nu varit sjukskriven för utmattningsdepression i 2 år.

Men för 2 år sen utreddes min dotter och fick diagnosen ADD
Under utredningens gång kände jag igen mig och har nu fått igenom en utredning som nu även är klar.

Ska imorgon träffa psykologen för att prata kite men resultatet är inte klart.
Mitt liv är käpprätt åt skogen och allt är kaos.
Jag har inte koll på ngt och hemmet är kaos.

För att orka kör jag Redbull ( reagerar direkt på ngr klunkar)
Tänk om jag inte har ADHD… Då var jag korkad i skolan.

Kände att ngn har samma upplevelse som jag.
Jag skulle verkligen behöva höra att det vänt för ngn,

Mvh Tina

Mysan59
0

Hej och hjärtligt välkommen!

Åhhh så många gånger jag har tänkt/tänker att jag är korkad!

Det är verkligen skönt att få en diagnos, även om jag fick den så sent som i 46-årsåldern…

Kram och hoppas du ska trivas här inne.

linhof
0

ÅH! hej o varmt välkommen här Skrattande

Sååå många gånger man blivit idiotförklarad… så tråkigt. När min utredning var klar så kunde de inte begripa att jag har så dåliga betyg….enligt dem borde jag haft högsta….

men det är ju så med skolan…även idag, att är man udda så bedöms inte det du kan, utan det du gör

många barn och även vuxna faller undan där…

Och jag tror absolut inte du är korkad..eller var det i skolan heller för den delen! Det är snarare så att om du inte fatta i skolan så är det läraren som var korkad! De klarade ju inte av att undervisa så att du förstod Glad

o inte hade jag tänkt o skriva en roman…. utan bara hälsa dej

VÄLKOMMEN Kyss

Mysan59
0

Typiskt dig linhof! Skrattande

Men du skriver så snälla ord, så det gör ju inget! Flört

sissie
0

Välkommen hit!

Här kan man verkligen trivas. Jag har själv ingen diagnos med två söner med Aspeger och Asperger ADHD i kombination.

Jag har själv passerat 40 strecket och gått i den oförstående skolan precis som du.

Jag har märkt att detta ställe är som en säkerhetsventil för många. Ett ställe där man kan få släppa ut sina bekymmer och sedan samla nya krafter för att orka gå vidare och på köpet må lite bättre.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

[aspie]
0

Välkommen Izzzyz Glad

Jag har en dotter med Aspergers+ ADHD och lite till som jag kände igen mig själv i så nu ska även jag utredas.

Minns inte riktigt hur det var i skolan mer än att jag alltid kände en stor frustration över att jag aldrig fattade vad de sa eller hur jag skulle utföra vissa uppgifter. Tyckte inte om skolan med skolkade inte en enda dag.

Svea-
0

välkommen…hit…här…finns…UNDERBARA människor!!

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

Izzzyz
0

Så var det klart. Fick utredningssvar i onsdags och det var som jag trodde….
ADHD.. Känns väldigt skönt att få förklaring till livets problem faktikt

Verkar vara en härlig sida här :D

Kram på er!!

[aspie]
0

Välkommen i klubben för alla med ADHD Flört Vet ju själv inte ännu om jag har det men misstanke finns.

HannaM
0

#8 Så trevligt at det blev som du todde. Hoppas diagnosen kan hjälpa dig.

Mysan59
0

Izzzyz: Åh vad skönt att få en diagnos. Det gör att man förstår sig själv mycket bättre..

[YlvaP]
0

Välkommen hit. Skönt att få sin diagnos klar. Jag tänker som du. Tänk om jag inte har något alls utan är korkad i huvudet. Men jag vet att jag har bipolär eftersom jag får medicin för det iaf.